دانلود بازی Quantum Break برای کامپیوتر – نسخه جدید DODI

بازی کامپیوتراکشن آپدیت

دانلود بازی Quantum Break برای کامپیوتر - نسخه جدید DODI

Quantum Break کوانتوم بریک نام یک بازی اکشن می باشد که داستان و سبک خوبی را به تصویر کشیده است. از این بازی بعنوان استاد بازی های سینمایی یاد میشود که یک بلاک‌باستر پر تعلیق با زمان تقویت شده می باشد. سبک نوینی که از سال 2016 تا کنون هیچ بازی نتوانسته روی دست آن بلند شود و این مورد ویژگی های بالای شرکت سازنده را بازگو میکند. اگر از دوست داران بازی های اکشن و ماجراجویی هستید پیشنهاد میشود دانلود بازی جدید کامپیوتر Quantum Break را از دست ندهید.

دانلود بازی Quantum Break برای کامپیوتر - نسخه جدید DODI

دانلود بازی Quantum Break

بازی Quantum Break کوانتوم بریک در سبک اکشن، ماجراجویی و سوم شخص میباشد که توسط Remedy Entertainment ساخته و توسط استدیو Microsoft Studios به صورت انحصاری برای Xbox One و PC در سال 2016 عرضه شده است. داستان بازی پیرامون سفر در زمان است و همچنین دستکاری زمان در هنگام مبارزه از مهم‌ترین ویژگی‌های گیم‌پلی این عنوان است. شخصیت اصلی بازی یعنی جک جویس٬ توانایی کنترل زمان را دارد و از گیرهای زمانی جهت مبارزه با دشمنان خود استفاده می‌کند. هدف او رفع این لکنت‌ها و گیر‌های زمان است و در این راه او باید جلوی پائل سرین را بگیرد. ما این را می‌دانیم که در پایان هر قسمت از بازی٬ بازی‌باز با دو انتخاب مواجه می‌شود و حال این سوال به وجود می‌آید که آیا کوانتوم بریک دارای چندین پایان مختلف است یا یک پایان واحد دارد. طبق گفته رمدی٬ کوانتوم بریک دارای چندین پایان مختلف نخواهد بود اما انتخاب بین زنده‌ ماندن یا کشته شدن بعضی از شخصیت‌ها در دستان بازی‌باز خواهد بود ولی این انتخاب‌ها تاثیری در پایان بازی ندارد بلکه در روند بازی تاثیر می‌گذارند.

مشخصات کلی بازی
نام : کوانتوم بریک
شرکت سازنده : Remedy Entertainment
ناشر : Xbox Game Studios
تاریخ انتشار : 29 سپتامبر 2016
سبک : اکشن
رده بندی سنی : 16 سال به بالا
امتیاز : 76 از 100
بازی پیشنهادی : دانلود بازی Alan Wake 2 برای کامپیوتر

عنوان Quantum Break بزرگ‌ترین تیم نویسندگی را در بین دیگر عناوین استودیوی رمدی دارا است. سم لیک، مایکو راتلاتی از Alan Wake و دو نویسنده دیگر برای Quantum Break استخدام شدند. از مایکروسافت نیز افراد متفاوتی در نویسندگی بازی نقش داشتند و تعدادی دیگر در Lifeboat Productions که مسئول ساخت سریال بودند، حضور داشتند. وقت زیادی صرف شده است تا همه نوشته‌ها یکپارچه شده و نقش سریال و بازی مشخص شود. سریال حدودا یک سال پیش شروع به تولید شد پس داستان بازی به‌صورت کامل آماده بود. تیم سریال ایده‌های بسیاری را از بازی گرفتند، به محیط‌ها نگاه کردند و طرح‌های اولیه را مشاهده کرده و از آن‌ها برای سریال استفاده کرده‌اند. حتی لباس‌های شخصیت‌های سریال پس از مشاهده پوشش‌های شخصیت‌های بازی تولید شدند.

دانلود بازی Quantum Break برای کامپیوتر - نسخه جدید DODI

دانلود بازی Quantum Break برای کامپیوتر – نسخه جدید DODI عنوان یکی از محبوب‌ترین بازی‌های سال 2016 می‌باشد که به شکل سینمایی و حرفه‌ای طراحی شده است. سطح گیم پلی بازی به شکل حرفه‌ای بالا بوده و همین مورد نیازمند مهارت‌های بالا توسط گیمر است. این ویژگی بدین معنی می‌باشد که باید سختی‌های بسیاری را برای پایان دادن به مراحل بازی متحمل شوید. یکسری مشکلات جدی که می‌تواند روند اجرای ماموریت هارا برایتان با مشکل رو به رو کند. گیم پلی بازی Quantum Break در چندین حالت تقسیم بندی شده است که شامل ماموریت‌های فرعی و جدا از داستان اصلی نیز هست. دانلود بازی Far Cry 7 برای کامپیوتر را نیز از دست ندهید.

یکسری ماموریت‌هایی که برای چالش زدن خودتان باید انجام دهید و دقیقا مشخص نخواهد بود که قرار است با چه چیزی مبارزه کنید. اگر قصد دارید سر از سبک بازی در آورید به سراغ بازی DEATHLOOP بروید که شباهت خوبی به این بازی دارد. داستان بازی در مورد نبرد شما با ربات‌هایی است که توسط هوش مصنوعی به تسخیر در آمده‌اند و همین مورد کافی بوده تا نسل بشریت تهدید شود. نسلی که اگر امثال شما به داد آنها نرسد قطعا نابود خواهد شد. در این بین سلاح‌های خوبی برایتان در نظر گرفته شده است که با دستیابی به آنها می‌توانید یک آیتم برای محافظت از جان خود و کشتن بهتر دشمنان در اختیار داشته باشید. ناگفته نماند که ربات‌های مهاجم نیز شامل سلاح‌های مختلفی هستند که این مورد کفه ترازو را برابر می‌کند و همه چیز به مهارت بستگی خواهد داشت.

دانلود بازی quantum break امروزه با گذشت بیش از 7 سال از انتشار اولیه بازهم از سوی گیمرهای بسیاری مورد سرچ قرار گرفته که این موضوع بازگو کننده مزیت‌های بسیار بوده است. جهان درگیرکننده و گیم‌پلی سراسر هیجان بازی این فرصت را به شما می‌دهد تا بتوانید با یک محصول تیراندازی و اکشن عالی مواجه باشید. بدنیست بدانید گیمرهایی که به سراغ دانلود بازی quantum break آمده‌اند خوب می‌دانند که این محصول از چه حسن‌هایی برخوردار است و همین موضوع عامل محبوبیت بازی بوده است. بازی کوانتوم بریک فشرده در ادامه برایتان درج شده است که می‌توانید با مزایای این بازی آشنا شوید.

ویژگی های نسخه DODI بازی Quantum Break :

  • بازی براساس نسخه Quantum.Break-SKIDROW فشرده سازی شده است.
  • نسخه و ورژن بازی Quantum.Break.v1.0.126.0307.Update.REPACK-SKIDROW می باشد.
  • زبان بازی شامل  MULTi10 بوده که بعد از نصب در تنظیمات میتوانید به آن دسترسی داشته باشید.
  • فایل مربوط به اجرای بازی بصورت 4K و 1080 در این نسخه موجود است.
  • حجم بازی از 70 به 31.4 گیگابایت کاهش یافته است.
  • هیچ بخشی از بازی کسر نشده و نسخه کامل آن می باشد.
  • مدت زمان نصب بازی 15 الی 30 دقیقه خواهد بود.
‫4/5 ‏‫(3 نظر)‬

تریلر بازی quantum break

باکس دانلود

دانلود بازی Quantum Break برای کامپیوتر – نسخه جدید DODI

هزینه اینترنت ترافیک داخلی

دانلود بازی Quantum Break: Steam Edition [v1.0.126.0307 + MULTi10] کامپیوتر

نسخه DODI
حجم: 31.4 گیگابایت

پارت 01

پارت 02

پارت 03

پارت 04

پارت 05

پارت 06

پارت 07

پارت 08

پارت 09

پارت 10

پارت 11

پارت 12

پارت 13

پارت 14

پارت 15

پارت 16

www.par30dl.com

حجم 31.4 گیگابایت
فرمت فایل EXE
نسخه DODI
ورژن v1.0.126.0307
تاریخ انتشار 29 Sep, 2016
قیمت 39.99 دلار
شرکت سازنده Xbox Game Studios
متا 76
رده سنی PG-16
  • نکات راهنما
  • سیستم پیشنهادی

آموزش نصب بازی :

1- بعد از دانلود، فایل بازی را اکسترکت کنید

2- از فایل ستاپ شروع به نصب کرده و منتظر باشید…

4- بعد از اتمام نصب، در محلی که فایل ستاپ بازی هست یک فودر به نام Crack میباشد، وارد شده و محتوای آن را کپی و در محل نصب بازی پیست کنید. (اگر نیست بازی خودکار کرک شده است)

5- بازی را اجرا کرده و لذت ببرید. درصورتی که مشکلی در اجرای بازی میباشد در انجمن پارسی دانلود یا قسمت نظرات ذکر کنید تا پس از بررسی پاسخ ارسال شود.

آموزش تصویری نصب بازیهای DODI (یوتیوب سایت)

MINIMUM:

    • OS: Windows 7 – 64 bit
    • Processor: Intel Core i5-4460, 2.70GHz or AMD FX-6300
    • Memory: 8 GB RAM
    • Graphics: NVIDIA GeForce GTX 760 or AMD Radeon R7 260x
    • DirectX: Version 11
    • Storage: 68 GB available space

RECOMMENDED:

    • OS: Windows 10 – 64 bit
    • Processor: Intel Core i5 4690, 3.9GHz or AMD equivalent
    • Memory: 16 GB RAM
    • Graphics: NVIDIA GeForce GTX 970 or AMD Radeon R9 390
    • DirectX: Version 11
    • Storage: 68 GB available space
  • دیدگاه‌ها

    471 دیدگاه

  • نقد و بررسی‌ها

    0 نقد و بررسی

۱۵۰

نمایش دیدگاه های بیشتر

نکات مهم برای ارسال نقد و بررسی

  • نقد و بررسی حتما باید بیشتر از ۱۵۰ کلمه باشد.
  • نقد و بررسی شما فقط بعد از تایید مدیر نمایش داده می‌شود.

۱۵۰

نقد و بررسی ثبت نشده است.

نمایش نقد و بررسی های بیشتر