دانلود نرم افزار جایگزین مناسب آفیس – WPS Office 2020 v11.2.0.9629

نرم افزار آپدیت

دانلود نرم افزار WPS Office 2019 v11.2.0.9144 – جایگزین مناسب آفیس

WPS Office یک برنامه فوق العاده و با حجم کم و حرفه ای که شامل برنامه های قدرتمند آفیس به طور رایگان است. یک نرم افزار کامل که کامل ترین امکانات نرم افزار آفیس را در محیطی ساده و آن هم با حجمی‌بسیار اندک برایتان می‌تواند انجام دهد. نسخه ۲۰۱۵ این نرم افزار دارای یک ابزار ساخت PDF نیز می‌باشد که شما را از نصب نرم افزارهایی سنگین نظیر Adobe Acrobat Pro بی نیاز می‌کند. یک برنامه جدید با رابط کاربری حالت سنتی و کارکرد مطابق میل تنظیم می‌گردد. یک ابزار حرفه ای که در واقع یک پکیج عظیم مایکروسافت آفیس است و تمامی‌امکانات آن را داراست و برای کارهای اداری و کسب و کار شما مورد استفاده قرار می‌گیرد. WPS مخفف سه کلمه Writer و Presentation و Spreadsheets است. در صورتی که به یک نرم افزار واژه پرداز برای ساخت متن ، استایل بندی و ویرایش متون احتیاج دارید ، ابزار Writer به عنوان نرم افزار واژه پرداز جایگزین Word ، قادر است تمامی‌نیازهای شما را در این زمینه پوشش دهد. در صورتی که نیاز به یک نرم افزار صفحه گسترده دارید و Presentation نیز همانند برنامه پاورپوینت عمل می‌کند و تمام وظایف آن را به صورت کامل انجام می‌دهد. برنامه Spreadsheets  نیز همانند اکسل کار می‌کند. ابزار Writer نیز همانند ورد آفیس کار می‌کند. این برنامه کم حجم و کاربردی، هم اکنون آخرین نسخه آن در پارسی دانلود قابل دانلود میباشد.

این یک ابزار قدرتمند و جایگزین مایکروسافت آفیس است. یک مجموعه اداری رایگان ، کوچک و سریع است که سه برنامه قدرتمند را در اختیار شما قرار می دهد که با نام های Writer ، Spreadsheets و Presentation شناخته می شوند. این بسیار سازگار با MS Office است در حالی که یک رابط مشابه ارائه می دهد. این برنامه دارای حجم کم ، قابلیت بررسی املا ، مبدل PDF ، رابط چند زبانه ، ابزار تنظیم پاراگراف ، ویژگی جدول کشیدن و رها کردن ، پیوندهای تبدیل گروهی و موارد دیگر است.

 

برخی از ویژگی های نرم افزار :

– دارا بودن ابزارهای واژه پرداز ، نرم افزار صفحات گسترده و یک جایگزین حرفه ای برای پاور پوینت

– پشتیبانی کامل از فرمت های مایکروسافت آفیس

– امکان ساخت فایل های PDF

– دارا بودن ابزارهایی سبک و کم حجم مناسب برای انجام امور محاسباتی و مدیریتی

– امکان کنترل کامل ارائه های پاور پوینت

– دارا بودن 160 فرمول حرفه ای اکسل

– پشتیبانی از 1 میلیون ردیف و 10 هزار ستون در اکسل

– پشتیبانی کامل از قابلیت های شخصی سازی فونت ها ، استایل ها ، پاراگراف ها و…

 

It is a powerful tool and alternative of Microsoft Office. WPS Office Premium is a free, small and fast office suite, that provides you three powerful applications known as Writer, Spreadsheets and Presentation.

It is highly compatible with MS Office while presents a similar interface to the latter. It features small package size, spell check, a PDF converter, multi-tab interface, paragraph adjustment tool, drag-and-drop table feature, group convert hyperlinks and more.

‫0/5 ‫(0 نظر)
باکس دانلود

دانلود نرم افزار جایگزین مناسب آفیس – WPS Office 2020 v11.2.0.9629

هزینه اینترنت ترافیک داخلی

www.par30dl.com

حجم 150 مگابایت
فرمت فایل EXE
ورژن v11.2.0.9629
  • دیدگاه‌ها

    0 دیدگاه

  • نقد و بررسی‌ها

    0 نقد و بررسی

۱۵۰

دیدگاهی برای نمایش وجود ندارد!

نمایش دیدگاه های بیشتر

نکات مهم برای ارسال نقد و بررسی

  • نقد و بررسی حتما باید بیشتر از ۱۵۰ کلمه باشد.
  • نقد و بررسی شما فقط بعد از تایید مدیر نمایش داده می‌شود.

۱۵۰

نقد و بررسی ثبت نشده است.

نمایش نقد و بررسی های بیشتر