دانلود بازی Fallout 4 برای کامپیوتر – نسخه نهایی GOG

بازی کامپیوتراکشنبازی های ویژه آپدیت

دانلود بازی Fallout 4 برای کامپیوتر - نسخه نهایی GOG

دانلود بازی Fallout 4 بدون شک از خاطره انگیز و سرگرم کننده ترین بازی های نقش آفرینی بوده است که گیم پلی بسیار خوبی را در قالب یک بازی ویدیویی در اختیار کاربر قرار داده است. در دنیای بی قانون و بیرحمی ها بدنبال امید باشید زیرا وقت حسابری رسیده است و باید از افراد بسیاری انتقام بگیرید.

دانلود بازی Fallout 4 برای کامپیوتر - نسخه نهایی GOG

دانلود بازی fallout 4

در بوستون پسا-آخرالزمانی ، منطقه ماساچوست ، شما در نقش تنها بازمانده‌ی پناهگاه Vault 111 بازی را آغاز می کنید که به تازگی از قرن ها انجماد حیاتی اجباری ، احیاء شده است و اکنون به دنبال پیدا کردن پسر ربوده شده تان می گردید.شما وارد دنیایی می شود که در اثر جنگ هسته ای نابود شده و هر ثانیه بودن در آن به معنای مبارزه برای بقاء ست.این شما هستید که انتخاب می کنید به کجا بروید و چه کاری انجام دهید.آزادی عمل بالا حرف اول را در بازی می زند ، بازیکنان می توانند بدون محدودیت و آزادانه در دنیای پسا-آخرالزمانی و بیابان های برهوت آن ساعت ها کاوش کنند.فراموش نکنید ، این تنها شما هستید که سرنوشت تان را تعیین می کنید و آن را از می سازید.

مشخصات کلی بازی
نام : فال‌اوت 4
شرکت سازنده : Bethesda Game Studios
ناشر : Bethesda Softworks
سال انتشار : 2015
سبک : جهان‌باز و نقش آفرینی
رده بندی سنی : 18 سال به بالا
امتیاز : 84 از 100
بازی پیشنهادی : دانلود بهترین بازی های کامپیوتر

آزادی و اختیار کامل! در دنیای باز و وسیع بازی با صدها مکان ، شخصیت و مأموریت طرف هستید.به جناح های مختلف برای کسب قدرت بپیوندید یا به تنهایی پیش بروید ، تصمیم گیرنده نهایی خود شما هستید.در طول بازی می توانید توانایی های شخصیت خود را ارتقاء داده و زره های قوی تری برایشان انتخاب کنید.جمع آوری منابع ، آپرگید و ساخت هزاران آیتم در پیشرفته ترین سیستم ساخت و سازی که تا به حال طراحی شده است ، چیزی است که شما را بیش از پیش جذب گیم پلی بازی خواهد کرد و کاری می کند از کاوش و جستجو در دنیای بازی خسته نشوید.سلاح ، زره ، مواد شیمیایی و غذا تنها در آغاز بازی اولویت شما هستند و رفته رفته می توانید شهرک کاملی برای خود بسازید و آن را مدیریت کنید.

بازی کامپیوتر Fallout 4 توسط Bethesda Game Studios و به کارگردانی Todd Howard ، خالقان دو عنوان Fallout 3 و The Elder Scrolls V: Skyrim در سبک اکشن و نقش آفرینی جهان باز توسعه پیدا کرد و در سال 2015 توسط Bethesda Softworks برای پلتفرم PC منتشر شد.بازی Fallout 4 از دو زاویه دید اول شخص و سوم شخص استفاده می کند و از آن به عنوان بلند پروازانه ترین بازی تیم توسعه دهنده و نسل بعدی بازی های جهان باز یاد می شود.همچنین این بازی توانست متای خوب 84 از 100 را کسب کند.

دانلود بازی Fallout 4 برای کامپیوتر - نسخه نهایی GOG

دانلود بازی Fallout 4: Game of the Year Edition

خوشبختانه سایت پارسی دانلود بدلیل فعالیت 9 ساله ای که از ابتدا تا کنون داشته است توانسته به منبع های بسیاری خوبی در زمینه دانلود بازی دسترسی پیدا کند که در این زمینه میتوانید نسخه فوق فشرده بسیاری از بازی هارا دریافت کنید. بازی فال اوت 4 یکی از بازی های محبوب در این زمینه بوده است که به درخواست کاربران سایت نسخه فشرده آن مجددا قرار گرفت. لازم به ذکر است بدانید که بازی براساس گیم پلی و ویژگی های نوینی که در سال ساخت در اختیار داشته است با صحنه های خشونت آمیزی همراه بوده که به همن دلیل رده بندی سنی بازی 18+ تعیین شد. اگر بدنبال دانلود بازی fallout 4 فوق فشرده هستید پیشنهاد میشود باما در ادامه همراه باشید زیرا ویژگی های نسخه فشرده بازی در اختیارتان قرار گرفته است که میتوانید بازی را بطو کامل بررسی کنید که چه دی ال سی و آپدیت هایی در این نسخه بکار گرفته شده است.

اگر قصد دانلود بازی Fallout 4 را دارید باید بدانید که این بازی برگرفته از یکسری ماموریت های کلیدی برپایه سرگرمی شکل گرفته است که میتوانید در رویداد های بسیاری که علیه شما و سازمانی که در آن فعالیت دارید شکل گرفته است حضور پیدا کنید. استفاده از هیجان های بالا سبب خواهد شد تا برای دقایق طولانی سرگرم شوید. برای مبارزه با دشمنان سلاح های بسیاری در اختیارتان قرار گرفته است که با دستیابی به آنها میتوانید روند نابودسازی دشمنان را با سرعت بالاتری انجام دهید. در این میان دشمنانی که مقابل شما قرار گرفته اند نیز از سلاح های خوبی برخوردار هستند که این مورد میتواند تعادل را در بازی شکل دهد. لازم به ذکر است بدانید که برای دانلود بازی Fallout 4 نسخه فشرده فیتگرل درنظر گرفته شده است که این نسخه شامل تمامی بسته و ویژگی های بازی بوده و بخشی از ان کسر نشده است که پارسی دانلود پیشنهاد میکند برای دانلود بازی Fallout 4 برای PC باما همراه باشید.

‫4.8/5 ‏‫(5 نظر)‬
باکس دانلود

دانلود بازی Fallout 4 برای کامپیوتر – نسخه نهایی GOG

هزینه اینترنت ترافیک داخلی

www.par30dl.com

حجم 64.4 گیگابایت
فرمت فایل EXE
نسخه GOG
ورژن 1.10.163.0
تاریخ انتشار 9 Nov, 2015
قیمت 29.99 دلار
شرکت سازنده Bethesda Game Studios
متا 84
رده سنی PG-18
  • گالری تصاویر
  • نکات راهنما
  • سیستم پیشنهادی

آموزش نصب بازی :

1- بعد از دانلود، فایل بازی را اکسترکت کنید

2- از فایل ستاپ شروع به نصب کرده و منتظر باشید…

4- بعد از اتمام نصب، در محلی که فایل ستاپ بازی هست یک فودر به نام Crack میباشد، وارد شده و محتوای آن را کپی و در محل نصب بازی پیست کنید. (اگر نیست بازی خودکار کرک شده است)

5- بازی را اجرا کرده و لذت ببرید. درصورتی که مشکلی در اجرای بازی میباشد در انجمن پارسی دانلود یا قسمت نظرات ذکر کنید تا پس از بررسی پاسخ ارسال شود.

MINIMUM:

    • Requires a 64-bit processor and operating system
    • OS: Windows 7/8/10 (64-bit OS required)
    • Processor: Intel Core i5-2300 2.8 GHz/AMD Phenom II X4 945 3.0 GHz or equivalent
    • Memory: 8 GB RAM
    • Graphics: NVIDIA GTX 550 Ti 2GB/AMD Radeon HD 7870 2GB or equivalent
    • Storage: 30 GB available space

RECOMMENDED:

    • Requires a 64-bit processor and operating system
    • OS: Windows 7/8/10 (64-bit OS required)
    • Processor: Intel Core i7 4790 3.6 GHz/AMD FX-9590 4.7 GHz or equivalent
    • Memory: 8 GB RAM
    • Graphics: NVIDIA GTX 780 3GB/AMD Radeon R9 290X 4GB or equivalent
    • Storage: 30 GB available space
  • دیدگاه‌ها

    26 دیدگاه

  • نقد و بررسی‌ها

    0 نقد و بررسی

۱۵۰

نمایش دیدگاه های بیشتر

نکات مهم برای ارسال نقد و بررسی

  • نقد و بررسی حتما باید بیشتر از ۱۵۰ کلمه باشد.
  • نقد و بررسی شما فقط بعد از تایید مدیر نمایش داده می‌شود.

۱۵۰

نقد و بررسی ثبت نشده است.

نمایش نقد و بررسی های بیشتر