دانلود بازی Homefront The Revolution برای کامپیوتر – نسخه FitGirl

بازی کامپیوتراکشنجهان بازماجراجویی ویژه آپدیت

دانلود بازی Homefront The Revolution برای کامپیوتر - نسخه FitGirl

دانلود بازی Homefront The Revolution برای PC – بازی جبهه داخلی: انقلاب توسط کمپانی بزرگ Crytek و Deep Silver در سبک جهان باز ، اکشن ، ماجراجویی و شوتر اول شخص ساخته و طراحی شده است و در سال 2016 توسط Deep Silver برای پلتفرم های PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows, Linux, Mac OS عرضه بازار شده است. بازی Homefront The Revolution از جدیدترین نسخه انجین قدرتمند CRYENGINE استفاده کرده و از تکنولوژی‌های گرافیکی بسیار جالبی مانند رندر مبتنی بر فیزیک و گودال‌های آب و باران پویا، پشتیبانی خواهد کرد. همچنین نسخه رایانه‌های شخصی این عنوان نیز دارای نرخ فریم نامحدود بوده و وضوح‌تصویر آن نیز محدودیتی نخواهد داشت. داستان HomeFront The Revolution یک انقلاب را با همه تلخی ها و شیرینی هایش به تصویر می کشد. انقلاب همیشه دردناک و شیرین است و این عنوان نیز به خوبی این موضوع را نشان می دهد. داستان این عنوان در یکی از شهر های آمریکا یعنی فیلادلفیا روایت می شود و ساخت داستان بازی به شکلی بوده است که در و دیوار شهر نیز آن را فریاد می زند. با این صحبت ها و این اطلاعات می توان اطمینان داشت که نسخه دوم سری HomeFront در بخش داستانی یک عنوان موفق و حتی بی نظیر خواهد بود. برای اطلاعات بیشتر از دانلود بازی Homefront The Revolution با پارسی دانلود همراه باشید.

دانلود بازی Homefront The Revolution برای کامپیوتر - نسخه FitGirl

دانلود بازی Homefront The Revolution

داستان بازی Homefront: The Revolution روایتی دردناک از یک انقلاب از زاویه دید مظلومان است. مظلومان در حقیقت همان مردم هستند که مدت هاست در آرزوی آزادی زندگی می کنند. دوران قدیم دیگر گذشته است. آن زمان هایی که آمریکا تمام دنیا را زیر سلطه خود داشت گذشت و هم اکنون یک کشور که از آمریکا زجر های زیادی کشیده بود آن را در دستان خود دارد. دقیقا ۲ سال از وقایع نسخه اول این سری گذشته است و هم اکنون آمریکا زیر سلطه ی سواره ها و پیاده نظام های کره شمالی به سر می برد. مردم شهر به دنبال آزادی از دست داده خود از هر چیزی می گذرند. دیگر دولت آمریکا نابود شده است. دیگر هیچ آمریکایی نمی تواند در دنیا قد علم کند اما مردم… مردم داستانی دیگر دارند و هم اکنون می خواهند انقلاب کنند. انقلابی که جرقه های آن به خوبی دیده می شود.در داستان این عنوان همه چیز حول موضوع انقلاب شکل گرفته است. در حقیقت مردم به ۲ گروه تقسیم می شوند: ۱- گروهی که در اوج فلاکت زندگی می کنند و میخواهند آزاد باشند و برای این انقلاب و این آزادی از هیچ تلاشی فروگذار نیستند. ۲- دسته دوم کسانی هستند که در گروه های مختلف با برنامه و با استفاده از انواع سلاح ها سعی در نابودی این حکومت دارند و قدم هایشان گام ها جلوتر از مردم عادی قرار دارد. همانطور که به نظر می رسد شخصیت اصلی این عنوان در یکی از این گروه ها فعالیت می کند. در حقیقت آن ها با یافتن و استفاده از اسلحه ها و بمب های مختلف که با دزدی از پایگاه های مختلف ارتش کره شمالی به دست آمده است دست به حمله های برنامه ریزی شده و کوتاه می کنند و سعی در آشفته کردن اوضاع داخلی و فراهم کردن شرایط انقلاب را دارند. نکته جالب در رابطه با ارتش کره شمالی در بازی است. این کشور به هیچ عنوان یک کشور ظالم معرفی نمی شود بلکه آن ها کشوری زجر کشیده و درد کشیده هستند که هم اکنون پس از سال ها می خواهند انتقام بگیرند.

 

مشخصات کلی بازی
نام : جبهه داخلی: انقلاب
شرکت سازنده : Dambuster Studios
ناشر : Deep Silver
تاریخ انتشار : 19 می 2016
سبک : اکشن و جهان باز
رده بندی سنی : 18 سال به بالا
امتیاز : 89 از 100
بازی پیشنهادی : دانلود بازی کالاف دیوتی برای کامپیوتر

 

اما مردم آمریکا نیز فرقی با بقیه مردم جهان ندارند و یک چیز می خواهند: آزادی… کارگردان قبلی این عنوان در این رابطه این گونه سخن می گفت: داستان بازی در اوج تکنولوژی و در زمانی بسیار جلوتر از حال حاضر رخ می دهد. در این دنیا حق به حق دار رسیده است. در حقیقت تمام کشور های مورد ظلم واقع شده مانند کره شمالی در حال گرفتن انتقام خود هستند. هدف ما به جلوه آوردن این داستان های حقیقی زندگی بوده و هست. به طوری که بازیباز درک کند که در این دنیا صرفا یک طرف مظلوم و یک طرف ظالم نیست. بلکه دنیا همواره به دست افراد مختلف و نادرستی اداره می شود و این افراد باعث نابودی کشور خود و مکان های دیگر دنیا می شوند. ما سعی کردیم همواره بازیکن خودش در رابطه با داستان بازی قضاوت کند و خوب و بد را از یکدیگر جدا سازد.

دانلود بازی Homefront The Revolution برای کامپیوتر - نسخه FitGirl

یکی دیگر از بخش های مهم در گیم پلی این عنوان حضور بازیباز به عنوان یک مغز متفکر است. بازیکن باید برای هر بخشی و هر کاری برنامه ای داشته باشد تا بتواند در آن کار موفق باشد و به مقصود خود برسد. در حقیقت شما برای انجام هر مرحله ای و هر کاری در بازی انتخاب های مختلف دارید. انتخاب هایی که صرفا به فشردن دکمه ها خلاصه نمی شوند و این سبک بازی کردن شماست که آن ها را می سازد. شما دقیقا به مانند یک فرمانده حرفه ای جنگ باید در برابر دشمنان ایستادگی کنید و آن ها را از بین ببرید. آن ها بسیار قدرتمند تر از شما هستند و شما از نظر تعداد و تجهیزات بسیار کمتر از آن ها خواهید بود اما این نقشه ریزی و برنامه های شماست که می تواند باعث پیروزیتان گردد. در بازی لزومی به پیروزی یا مرگ در یک مرحله نیست و شما در صورت شکست می توانید عقب نشینی کنید! این موضوع باعث می شود که شما برای هر بخش بازی برنامه ای ویژه داشته باشید و همواره تصمیمات مختلف خود در رابطه با نحوه حمله و دفاع و … را گرفته باشید.  در پایان باید گفت که عنوان HomeFront The Revolution عنوانی بسیار بزرگ و جذاب به نظر می رسد که باید ساعت ها بر سر آن نشست و آن را تجربه کرد. عنوانی که با نمایش های خود چشمان بسیاری را خیره کرده است و از میراث های بزرگ THQ به شمار می رود. این عنوان زیر دست و پای بحران های مالی و نابودی شرکت ها و … و … ضربات زیادی دید اما هنوز هم پر قدرت در راه خود حرکت می کند. باید امیدوار بود که این عنوان با همین عظمت به پایان برسد و در اوج نمایش خود را اجرا کند. چرا که این انقلاب دیدنی است و این مبارزه برای آزادی ارزشی بسیار دارد. بخش آنلاین بازی Homefront The Revolution میتواند رقابت شما با کاربرانی از سراسر جهان را در اوج خودش قرار دهد که در این زمینه میتوانید ویژگی های بسیاری را در اختیار داشته باشید. برای رسیدن به اوج سرگرمی پیشنهاد میشود این حالت را از دست ندهید.

دانلود بازی Homefront The Revolution برای کامپیوتر - نسخه FitGirl

ویژگی های نسخه فشرده FitGirl :

  • Homefront: The Revolution – Freedom Fighter Bundle v1.0781467(dcb0) + All DLCs
  • بر اساس نسخه PLAZA تحت عنوان Homefront.The.Revolution-PLAZA فشرده سازی شده است.
  • کاربران گرامی دقت کنند که Homefront.The.Revolution.Beyond.the.Walls.DLC-PLAZA (با حجم 7.3 گیگابایت) و Homefront_The_Revolution_Update_10 (با حجم 74 مگابایت) بر روی بازی اعمال شده است.
  • ورژن بازی (v1.0781467(dcb0 می باشد. کرک های فرعی (3DM/ALI213/LumaEmu) داخل فولدر NoDVD در محل نصب بازی در دسترس هستند.
  • در این نسخه چیزی حذف یا تبدیل نشده است و بدون هیچ حذفیات یا افت کیفیتی بازی نصب و کرک می شود.
  • حجم بازی از 65.1 گیگابایت به 20.0 گیگابایت کاهش یافته است.
  • زمان تقریبی نصب بازی بین 25 الی 60 دقیقه خواهد بود.
  • فضای مورد نیاز پس از نصب کامل بازی 106 گیگابایت و در هنگام نصب حدود 117 گیگابایت است.
  • حداقل به 2.5 گیگابایت فضای خالی RAM برای نصب بازی نیاز است.
  • بسته های الحاقی (DLC) زیر در بازی لحاظ گردیده و فعال شده اند:

Homefront: The Revolution – The Wing Skull Pack
Homefront: The Revolution – The Combat Stimulant Pack
Homefront: The Revolution – The Liberty Pack
Homefront: The Revolution – The Revolutionary Spirit Pack
Homefront: The Revolution – The Guerrilla Care Package
Homefront: The Revolution – Supply Line 5 months ago
Homefront: The Revolution – Right Kind of School
Homefront: The Revolution – The Voice of Freedom
Homefront: The Revolution – Aftermath
Homefront: The Revolution – Beyond the Walls

بازی Homefront: The Revolution – Freedom Fighter Bundle را هم اکنون می توانید از سرورهای قدرتمند پارسی دانلود دریافت بفرمایید.

‫5/5 ‏‫(4 نظر)‬

تریلر

باکس دانلود

دانلود بازی Homefront The Revolution برای کامپیوتر – نسخه FitGirl

هزینه اینترنت ترافیک داخلی

دانلود بازی Homefront: The Revolution - Freedom Fighter Bundle با لینک مستقیم در پارت های 2.0 گيگابايتی | حجم: 20.0 گیگابایت

نسخه FitGirl

پارت 01

پارت 02

پارت 03

پارت 04

پارت 05

پارت 06

پارت 07

پارت 08

پارت 09

پارت 10

پارت 11

www.par30dl.com

حجم 20.0 گیگابایت
فرمت فایل EXE
نسخه FitGirl
ورژن v1.0781467(dcb0)
تاریخ انتشار May 17, 2016
قیمت 52.54 دلار
شرکت سازنده Dambuster Studios
متا 89
رده سنی PG-18
  • گالری تصاویر
  • نکات راهنما
  • سیستم پیشنهادی

آموزش نصب ریپک/نسخه FitGirl :

1- بعد از دانلود شروع به اکسترکت فايل بازي کنيد.

2- با اجرای فايل نصبي (Setup.exe) بازی را نصب کنید.

نکته مهم اول : قبل از اینکه گزینه install را بزنید، حتما تيک دانلود برنامه های جانبی از جمله DirectX و ++C را برداشته و تنها تيک گزينه زبان انگليسي را برنداريد!

نکته مهم دوم : در صورتی که داخل فولدر اکسترکت شده فایل های اختیاری با نام fg-optional مشاهده کردید (برای مثال: fg-optional-credits.bin) حتما تیک این گزینه ها را بزنید!

3- پروسه نصب بازی آغاز می شود؛ دقت کنید که به خاطر فشردگي ممکن است نصب اين نسخه کمي زمان ببرد.

4- پس از نصب ، بازي به طور خودکار کرک می شود.

5- بازي را اجرا کرده و لذت ببريد.

اگر مشکلی در اجرای بازی داشتید ، لطفا در بخش نظرات ذکر کنید تا پاسخ کامل و سريع آن را دريافت کنيد.

توجه : اگر ارور هاي ISDone.dll و Unarc.dll براي شما نمايش داده شد، به اين آموزش جهت رفع مشکل مراجعه کنيد.

MINIMUM

    • OS: Windows 7/8/10 all x64
    • Processor: Intel Core i5-4570T (2.9 GHz) or equivalent or AMD FX-6100 (3.3 GHz) or equivalent
    • Memory: 6144 MB RAM
    • Graphics: GeForce GTX 560 TI (1024 MB) or equivalent or Radeon R7 260X (2048 MB) or equivalent
    • Storage: 38 GB available space

RECOMMENDED

    • OS: Windows 7/8/10 all x64
    • Processor: Intel Core i5-2500K (3.3 GHz) or equivalent or AMD FX-8320 (3.5 GHz) or equivalent
    • Memory: 8192 MB RAM
    • Graphics: GeForce GTX 760 (2048 MB) or equivalent or Radeon HD 7870 (2048 MB) or equivalent
    • Storage: 38 GB available space
  • دیدگاه‌ها

    147 دیدگاه

  • نقد و بررسی‌ها

    0 نقد و بررسی

۱۵۰

نمایش دیدگاه های بیشتر

نکات مهم برای ارسال نقد و بررسی

  • نقد و بررسی حتما باید بیشتر از ۱۵۰ کلمه باشد.
  • نقد و بررسی شما فقط بعد از تایید مدیر نمایش داده می‌شود.

۱۵۰

نقد و بررسی ثبت نشده است.

نمایش نقد و بررسی های بیشتر