دانلود بازی Total War WARHAMMER برای PC

بازی کامپیوتراستراتژیکاکشنبازی های ویژه

دانلود بازی Total War WARHAMMER برای PC

Total War WARHAMMER

Total War WARHAMMER Cracked-STEAMPUNKS

| نسخه کرک شده سالم STEAMPUNKS اضافه شد… |

بازی Total War WARHAMMER در سبک اکشن و استراتژی میباشد که توسط استدیوی معتبر Creative Assembly ساخته و توسط کمپانی مطرح SEGA سال 2016 برای پلتفرم های PC عرضه شده است. تقریباً تمامی افرادی که به بازی‌های استراتژیک علاقه دارند، با سری Total War آشنا هستند. این سری از همان ابتدا با سبک خاص خود که تلفیق دو سبک استراتژی هم‌زمان و نوبتی بود و ساخت بازی بر اساس دوره‌های تاریخی پر حادثه، عناوینی بسیار باکیفیت و متنوع را عرضه کرد؛ این عناوین طیف گسترده‌ای از دوره‌های تاریخی را شامل می‌شدند، از روم قبل از میلاد گرفته تا نبردهای ناپلئون در 200 – 300 سال گذشته؛ اما وجه اشتراک همه‌ی این عناوین، وقوع آن‌ها در دنیای واقعی بود. حال برای اولین بار، این سری قرار است پا به دنیای عناوین فانتزی بگذارد و این کار قرار است در دنیای سری بازی‌های Warhammer انجام شود. Total War: Warhammer اولین بازی از سری Total War قلمداد می‌شود که از نبردهای واقع گرایانه تاریخی فاصله گرفته و به سراغ محتویات فانتزی و افسانه‌ای رفته است. این بازی دارای ۵ فرقه مختلف شامل Chaos ،Dwarfs ،Empire ،Greenskins و Vampire Counts است که بازیکنان می‌توانند از میان آنها، گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنند. فرقه دیگری هم با نام Bretonnia معرفی شده است که فقط در حالت اسکرمش (skirmish) قابل بازی می‌باشد. هر یک از این فرقه‌ها، شیوه آرایش جنگی و خصوصیات منحصر به فرد خود را دارند که در نحوه شکل گیری نبرد‌ها تاثیر گذار خواهد بود.

 

یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های عنوان Total War: Warhammer با دیگر بازی‌های Total War نبرد جادوهای بازی‌ است که عناصر تاکتیکی زیادی را به بازی اضافه می‌کند و به نوعی برگ برنده این عنوان محسوب می‌شود. بازی Total War: Warhammer در دوره زمانی Warhammer اتفاق می‌افتد و همان طور که گفته شد، مهم‌ترین تأثیر این اتفاق در داستان بازی است. برخلاف نسخه‌های قبلی Total War که داستان خیلی کاملی نداشتند و صرفاً شما را در یکی از برهه‌های تاریخی قرار می‌دادند، در این نسخه به داستان توجه بیش‌تری شده است. مأموریت‌های زیادی پیرامون داستان بازی به شما داده می‌شود که خیلی هایشان مربوط به رویدادهای مهم در دنیای Warhammer هستند و هر چند می‌توانید این مأموریت‌ها را انجام ندهید ولی انجام دادن آن‌ها، بدون شک روند متفاوتی به ادامه‌ی بازی خواهد داد. مثلاً در مأموریتی مربوط به گروه امپراتوری شما باید چکش افسانه‌ای زیگمار (Hammer of Sigmar) را به دست بیاورید که به دست آوردن این چکش، قدرت بسیار بالایی به شما و همچنین امپراتور کارل فرانز می‌دهد و روند داستانی بازی را به کلی متحول خواهد کرد. در اصل داستان بازی در این نبرد، نیروهای امپراتوری پیروز می‌شوند ولی اگر در روند داستانی شما، گروه سبز پوست‌ها (Greenskins، این گروه متشکل از ارک ها و گابلین هاست) پیروز بشوند، مطمئناً روندی کاملاً متفاوت و جالب در داستان بازی طی خواهد شد.

Total War: Warhammer عنوانی کاملاً متفاوت در سری Total War است. اولین ورود این سری به دنیاهای فانتزی و غیر تاریخی، با تغییرات بزرگی همراه بوده و برای اولین بار در سری، مبارزات هوایی وارد کار شده اند. اولین بار است که جادو نقش پررنگی را در آن ایفا می‌کند و اولین بار است که به معنای واقعی کلمه، هر چهار نژاد اصلی بازی شیوه‌ی بازی کاملاً متفاوت و خاصی را ارائه می‌دهند که بخش زیادی از این موضوع هم مدیون تنوع فوق‌العاده بالای نیروها در هر گروه است. تقریباً بین چهار گروه اصلی بازی، هیچ نیروی یکسانی را شاهد نیستیم. بازی از نظر گرافیکی هم همان طور که در متن گفته شد، از نظر طراحی مدل‌های شخصیت‌ها پیشرفت شگرفی کرده است.

 

 

  بسته های الحاقی موجود در این نسخه به همراه آخرین آپدیت بازی :

Total War: WARHAMMER – Bretonnia

Total War: WARHAMMER – Isabella von Carstein

Total War: WARHAMMER – Grey Wizard

Total War: WARHAMMER – Jade Wizard

Total War: WARHAMMER – Wurrzag

Total War: WARHAMMER – Grombrindal The White Dwarf

Total War: WARHAMMER – Realm of The Wood Elves

Total War: WARHAMMER – The King and the Warlord

Total War: WARHAMMER – The Grim and the Grave

Total War: WARHAMMER – Call of the Beastmen

Total War: WARHAMMER – Blood for the Blood God

Total War: WARHAMMER – Chaos Warriors Race Pack

 

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 64Bit

Processor: Intel Core 2 Duo 3.0Ghz

Memory: 3 GB RAM

Graphics: (DirectX 11) AMD Radeon HD 5770 1024MB / NVIDIA GTS 450 1024MB / Intel HD4000 @720p

DirectX: Version 11

Storage: 35 GB available space

Additional Notes: *PC Integrated graphics chipsets require 4 GB RAM, e.g. Intel HD series.

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7/8.1/10 64Bit

Processor: Intel Core i5-4570 3.2GHz

Memory: 8 GB RAM

Graphics: (DirectX 11) AMD Radeon R9 270X 2048MB / NVIDIA GeForce GTX 760 2048MB @ 1080p

DirectX: Version 11

Storage: 35 GB available space

Additional Notes: Total War: Warhammer is still in development and undergoing optimisation and comparability testing. These specs are subject to change.

 

 

مشاهده تریلر بازی :

 

متای بازی Total War WARHAMMER

M-Total War WARHAMMER

 

The Old World echoes to the clamour of ceaseless battle. The only constant is WAR!A fantasy strategy game of legendary proportions, Total War: WARHAMMER combines an addictive turn-based campaign of epic empire-building with explosive, colossal, real-time battles, all set in the vivid and incredible world of Warhammer Fantasy Battles.Command four wholly different races: the Empire, the Dwarfs, the Vampire Counts and the Greenskins, each with their own unique characters, battlefield units and play style.Lead your forces to war as one of eight Legendary Lords from the Warhammer Fantasy Battles World, arming them with fabled weapons, armour and deadly battle magic; hard-won in individual quest chains.For the first time in a Total War game, harness storms of magical power to aid you in battle and take to the skies with flying creatures, from ferocious dragons and wyverns to gigantic griffons.

Installation Instructions :

1. Start DLauncher.exe

2. Login to your account.

3. Wait the game to be patched.

4. Start DLauncher.exe again.

5. Login.

6. Enjoy.

‫5/5 ‏‫(2 نظر)‬

www.par30dl.com

حجم 16.2 گیگابایت
فرمت فایل ISO
نسخه STEAMPUNKS
شرکت سازنده Creative Assembly
  • نکات راهنما

  دقت کنید کرک STEAMPUNKS به اخرین نسخه ویندوز 10 نیاز دارد.

  این نسخه از بازی که در اختیار شما قرار گرفته به صورت تظمینی هست و میتوانید با خیال راحت دانلود کنید.

 

آموزش کرک کردن بازی :

  1. اینترنت و آنتی ویروز را در مرحله اول غیر فعال کنید.
  2. سپس با نرم افزار UltraISO درایو مجازی ساخته و بازی را Mount کنید.

    2.1- بعد اینکه این نرم افزار رو نصب کردید روی فایل ایمیج راست کلیک کرده و از منوی UltraIso گزینه Mount رو انتخاب کنید تا محتویات ایمیج مانند یه دی وی دی رام نشان داده شود.

  3. بعد از اتمام نصب، در محلی که فایل ستاپ بازی هست یک فودر به نام STEAMPUNKS میباشد، وارد شده و محتوای آن را کپی و در محل نصب بازی پیست کنید.
  4. در مرحله آخر بازی را از دسکتاپ اجرا کرده یا برای اجرا از کد های stp-tww.exe -dx12 و stp-tww.exe -dx11 استفاده کنید.
  • دیدگاه‌ها

    58 دیدگاه

  • نقد و بررسی‌ها

    0 نقد و بررسی

۱۵۰

نمایش دیدگاه های بیشتر

نکات مهم برای ارسال نقد و بررسی

  • نقد و بررسی حتما باید بیشتر از ۱۵۰ کلمه باشد.
  • نقد و بررسی شما فقط بعد از تایید مدیر نمایش داده می‌شود.

۱۵۰

نقد و بررسی ثبت نشده است.

نمایش نقد و بررسی های بیشتر