دانلود نسخه جدید مرورگر واترفاکس – Waterfox.G4.0.2.1

نرم افزار آپدیت

Waterfox

| Waterfox + Portable + MAC + Linux |

Waterfox مرورگری است که بر مبنای مرورگر فایرفاکس و مخصوص سیستم عامل های ۶۴ بیتی طراحی شده است. Waterfox علاوه بر امنیت بالا، تمام قابلیت های فایرفاکس ویندوزهای ۳۲ بیتی را در خود جای دارد و از سرعت بالاتری نیز برخوردار است که می تواند صفحات را نیز با سرعت بسیار بالاتر برای شما بارگذاری کند. همچنین شما  قادر خواهید بود تا تمامی افزونه های مخصوص فایرفاکس را نیز بر روی واترفاکس نصب کند. در این نسخه جدید واترفاکس این مشکل به طور کلی حذف شده و با بهینه سازی قسمت های مختلف آن سرعت آن به شدت افزایش پیدا کرده است. همچنین قابل ذکر است که این مرورگر فقط برای سیستم هایی طراحی شده است که ویندوز ۶۴ بیتی بر روی ان سوار است و کاربرانی که ویندوز ۶۴ بیتی ندارند به هیچ وجه نمی توانند از این مرورگر استفاده کنند. شما هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار واترفاکس Waterfox رو از سایت پارسی دانلود دریافت نمایید.

نرم افزار طراحی شده برای نسخه های 64 بیتی ویندوز می تواند RAM و سرعت پردازش سریع تر و پایداری عالی تر را در سیستم های 64 بیتی ارائه دهد. فقط تبدیل کد منبع موزیلا برای ویندوز 64 بیتی کافی نیست.

 

قابلیت های مرورگر Waterfox :

– مرورگر سیستم های ۶۴ بیتی

– کارآمد تر و سریعتر از فایرفاکس

– طراحی خاص

– امنیت بالا

– فایرفاکس بهینه سازی شده

– و …

 

 

Waterfox is a high performance browser based on the Mozilla Firefox source code. This code is taken and compiled to run specifically for 64-Bit Windows computers. To make Waterfox stand out a bit more, it’s compiled with optimizations so that it will run more efficiently and faster than just compiling Firefox as a 64-Bit program.Having been compiled specifically for this type of system, its performance is better than the standard version of Firefox.

‫0/5 ‫(0 نظر)
باکس دانلود

دانلود نسخه جدید مرورگر واترفاکس – Waterfox.G4.0.2.1

هزینه اینترنت ترافیک داخلی

www.par30dl.com

حجم 73 + 70 مگابایت
فرمت فایل exe
ورژن 4.0.2.1
رده سنی PG-3
  • دیدگاه‌ها

    5 دیدگاه

  • نقد و بررسی‌ها

    0 نقد و بررسی

۱۵۰

نمایش دیدگاه های بیشتر

نکات مهم برای ارسال نقد و بررسی

  • نقد و بررسی حتما باید بیشتر از ۱۵۰ کلمه باشد.
  • نقد و بررسی شما فقط بعد از تایید مدیر نمایش داده می‌شود.

۱۵۰

نقد و بررسی ثبت نشده است.

نمایش نقد و بررسی های بیشتر