دانلود نرم افزار مدیریت ویندوز 10 – Yamicsoft Windows 10 Manager 3.5.7

نرم افزار آپدیت

Windows-10-Manager

دانلود نرم افزار مدیریت ویندوز 10 –  Windows 10 Manager Final

نرم افزار مدیریت ویندوز 10 نرم افزاری کاملاً جدید برای مدیریت همه جانبه سیستم عامل بی نظیر ویندوز ۱۰ است. در واقع Windows 10 Manager ابزاری سیستمی برای بهینه سازی ، مدیریت ، افزایش سرعت و همچنین پاک سازی سیستم عامل ویندوز ۱۰ است. این نرم افزار قادر است پاسخ دهی سیستم شما را بهبود بخشد و سرعت آن را تا حدی بسیار بالا افزایش دهد و همچنین امنیت کامل سیستم عامل را تأمین نماید. این ابزار مشخصاتی دقیق از دستگاه های سخت افزاری رایانه را به نمایش گذاشته و کلیدهای فعال شده بر روی محصولات ویندوز آفیس را برایتان مشخص می کند. این نرم افزار قادر است تنها با یک کلیک ، سیستم عامل شما را پاک سازی کند و اشکالات موجود در آن را رفع نماید. این نرم افزار با دارا بودن ابزارهای مدیریتی خاص ، سرعت روشن و خاموش شدن رایانه را بهینه سازی می کند و در هربار استارت آپ شدن سیتسم عامل ، صحت عملکرد کلیه وظایف را بررسی می نماید.به وسیله بخش Cleaner این نرم افزار می توانید فایل های بیهوده که حجم زیادی از دیسک را به خود اختصاص داده اند را حذف کنید و به وسیله Smart Uninstaller اپلیکیشن های مورد نظرتان را به طور کامل پاک سازی کنید ؛ بدون آنکه ردپایی از تغییرات آنان در سیستم بر جای بماند. ویژگی Duplicate Files Finder شما را قادر می سازد فایل های مشابه در هارد دیسک را شناسایی و تعدادی از آنان را که مورد نیاز شما نیستند را حذف کنید. Registry Cleaner قادر است کلیدهای رجیستری را به طور کامل بررسی کند و کوچک ترین اشکالات موجود در آن را فیکس نماید. به کمک این نرم افزار همچنین می توانید امنیت اطلاعات خود را در ویندوز ۱۰ تا حد بسیار استاندارد افزایش دهید ، بدین صورت که می توانید از تنظیمات مهندسی شده لاگین و UAC استفاده کنید و در صورت تمایل بر روی فایل ها و فولدرهای خود پسوردهای قدرتمند قرار دهید. در آخر این نرم افزار قادر است نظارتی دقیق بر روی فعالیت اینترنتی شما داشته باشد و با بهینه سازی داده های ارسالی و دریافتی، سرعت اینترنت شما را بهبود بخشد. برای مثال با کنترلی دقیق بر داده های به اشتراک گذاری شده، و همچنین ابزارهای محافظت از IP، می توانید امنیتی مثال زدنی را در فضای اینترنت تجربه کنید.

Yamicsoft Windows 10 Manager نرم افزار سیستمی برای بهینه سازی، بهینه سازی، تعمیر و تمیز کردن ویندوز 10 است. سرعت سیستم شما را افزایش می دهد، نقص های سیستم را کاهش می دهد، امنیت سیستم را بهبود می بخشد و تمام نیازهای شما را برآورده می کند. این برنامه یک ابزار همه کاره است که به طور خاص برای مایکروسافت ویندوز 10 طراحی شده است. دارای بیش از چهل برنامه مختلف است که به شما کمک می کند تا سیستم ویندوز 10 خود را بهینه کنید، اصلاح کنید، تمیز کنید، سرعت دهید و تعمیر کنید. این می تواند به شما کمک کند تا سیستم خود را سریعتر اجرا کنید، خطاهای سیستم را برطرف کنید، ثبات و امنیت را افزایش دهید و نسخه خود را از ویندوز 10 شخصی سازی کنید. می تواند از همه انتظارات شما فراتر رود.

 

برخی از ویژگی های برتر نرم افزار :

– قابلیت بهینه سازی سرعت روشن و خاموش شدن کامپیوتر

– قابلیت بالا بردن سرعت ویندوز

– امکان بهبود سرعت اینترنت

– امکان کنترل کامل بر تنظیمات کلیدهای رجیستری

– امکان پاک سازی فایل های بیهوده

– بالا بردن سرعت پاسخگویی سیستم عامل

 

Yamicsoft Windows 10 Manager is system software for optimizing, tweaking, repairing, and cleaning Windows 10. It will raise your system’s speed, reduce system flaws, improve system security, and satisfy all of your requirements. This program is an all-in-one tool designed specifically for Microsoft Windows 10. It comes with over forty different programs to help you optimize, modify, clean up, speed up, and repair your Windows 10 system. It can help you make your system run faster, fix system errors, boost stability and security, and personalize your copy of Windows 10. It is capable of exceeding all of your expectations.

‫0/5 ‫(0 نظر)
باکس دانلود

دانلود نرم افزار مدیریت ویندوز 10 – Yamicsoft Windows 10 Manager 3.5.7

هزینه اینترنت ترافیک داخلی

www.par30dl.com

حجم 21 مگابایت
فرمت فایل exe
ورژن 3.5.7
  • دیدگاه‌ها

    0 دیدگاه

  • نقد و بررسی‌ها

    0 نقد و بررسی

۱۵۰

دیدگاهی برای نمایش وجود ندارد!

نمایش دیدگاه های بیشتر

نکات مهم برای ارسال نقد و بررسی

  • نقد و بررسی حتما باید بیشتر از ۱۵۰ کلمه باشد.
  • نقد و بررسی شما فقط بعد از تایید مدیر نمایش داده می‌شود.

۱۵۰

نقد و بررسی ثبت نشده است.

نمایش نقد و بررسی های بیشتر