ارز دیجیتال را بدون دردسر از صرافی آنلاین بخرید!

رپورتاژ آگهی

ارز دیجیتال را بدون دردسر از صرافی آنلاین بخرید!

ارز دیجیتال مسئله ای مهم در دنیای تکنولوژی و اقتصاد امروز به شمار می آید. این دسته از پول ها که کمتر از ربع قرن عمر دارند، به تدریج در حال تسخیر ابعاد مختلف زندگی ما انسان ها هستند. همه ی ما در زندگی روزمره با حوزه های هنری، ورزشی، علمی، فرهنگی، اقتصادی و… سر و کار داریم. به هر کدام آن ها که نگاه می کنیم در می یابیم که یک جایی به ارزهای دیجیتال وصل شده اند. در فوتبال باشگاه یوونتوس به کریستیانو رونالدو به عنوان پاداش، توکن هوادارری مخصوص باشگاه یوونتوس را می دهد. باشگاه های بزرگ بارسلونا، اتلتیکو مادرید، منچسترسیتی، پاریسن ژرمن، رم و… توکن های هواداری مخصوص خود را تولید و توزیع می کنند. اولین قرارداد فوتبالی رسمی با ارز دیجیتال در اسپانیا ثبت می شود. در حوزه ی موسیقی کاور آلبوم جنگل آسفالت سروش هیچکس با قیمت 190 اتریوم به صورت توکن NFT به فروش رسید. در اقتصاد، بانک های مرکزی و دولت های بزرگ به دنبال ساخت ارزهای دیجیتال ملی خود هستند. در تجارت، بزرگ ترین کمپانی های بین المللی راه خرید و فروش و انجام پرداخت های خود با ارز دیجیتال را باز کرده اند. پس به هر طرف که نگاه می کنیم اثری از رمز ارزها به چشم می خورد. 

 

ویژگی های ارزهای دیجیتال

ارزهای دیجیتال دارای ویژگی هایی هستند که به مرور می توانند بر قدرت آن افزوده و ارزهای رایج را از دور خارج کنند. اگر چند سال دیگر نامی از دلار و یورو نشنیدید و به جای آن بیت کوین و اتریوم به گوش تان خورد، اصلاً تعجب نکنید! ارزهای دیجیتال تنها 13 سال است که منتشر شده اند و اکنون در همه جای دنیا از آن ها اخبار مختلفی منتشر می شوند. این نوع از ارزها، ویژگی های فوق العاده ای دارند که در پول های کاغذی یافت نمی شود. در این جا به چند نمونه ی اصلی از آن ها خواهیم پرداخت.

غیر متمرکز بودن یکی از ویژگی های اصلی مشترک در اکثر ارزهای دیجیتال است که کنترل قدرت های کلان مانند دولت ها یا مؤسسات مختلف را از ارزهای دیجیتال سلب کرده است. تراکنش ارزهای دیجیتال علاوه بر غیر متمرکز بودن، بی واسطه نیز می باشد. در ارزهای دیجیتال قابلیت جعل و پرداخت دوباره وجود ندارد. این دسته از ارزها در کنار تمامی این ویژگی ها غیر قابل اشتعال هم هستند و در گذر زمان فرسوده و پاره نمی شوند. این قابلیت ها در پول های کاغذی یافت نمی شود و همین دلیل برتری ارزهای دیجیتال است. از سرعت و امنیت بسیار بالاتر ارزهای دیجیتال در تراکنش ها غافل نشوید! با این ارزها می توانید در کم ترین زمان و بدون هیچ نگرانی پرداخت های خود را در سراسر جهان انجام دهید.

ارز دیجیتال را بدون دردسر از صرافی آنلاین بخرید!

 

بهترین ارزهای دیجیتال کدام اند؟

طبق آمار و تجربه ی گذشته، بیت کوین و اتریوم دو مالک اصلی بازار ارز دیجیتال هستند. این دو ارز از باقی رمز ارزها شناخته شده تر اند و اختلاف قیمت چشم گیری با آن ها دارند. بیت کوین در سال 2008 و اتریوم در سال 2013 ساخته شده اند. گرچه کارمزد آن ها بالاتر از دیگر پول های دیجیتالی است، اما اعتمادی که به این دو ارز شده است، پشتوانه ای محکم برای آن ها به شمار می آید. بیت کوین توسط فردی با نام مستعار ساتوشی ناکاموتو و اتریوم توسط ویتالیک بوترین، برنامه نویس و تحلیلگر روسی-کانادایی انتشار یافته اند. در این بین نام ساتوشی به دلایل امنیتی محفوظ مانده است تا از خطرات احتمالی که جان او را تهدید خواهند کرد در امان باشد.

 

ارز دیجیتال را از کجا بخریم؟ 

احتمالاً جذابیت این ارزها شما را هم به فکر تهیه ی آن ها فرو برده است. خرید انواع رمز ارزها از صرافی آنلاین ارز دیجیتال به راحتی انجام می شود. این صرافی ها در سر تا سر جهان وجود دارند. اما برای یک کاربر ایرانی بهترین گزینه استفاده از خدمات        صرافی ارز دیجیتال ایرانی است. زیرا می تواند حین فعالیت از پشتیبانی آن نیز استفاده کند و در صورت نیاز حتی مراجعه ی حضوری داشته باشد. برای انتخاب یک صرافی مطمئن باید به مواردی نظیر؛ سرعت، امنیت، خدمات جانبی، پشتیبانی مناسب و تنوع انتخاب ها توجه داشته باشید. پیشنهاد ما به شما صرافی بیت ایمن است که تمامی این امکانات را دارا می باشد. با ثبت نام و احراز هویت در بیت ایمن می توانید از خدمات فوق العاده ی آن استفاده کنید. 

بیت ایمن سریع ترین و امن ترین صرافی ایرانی ارز دیجیتال است. این صرافی توسط تیمی مجرب و توانمند متشکل از بهترین متخصصان سطح کشور، برای اولین بار در ایران خدمات بی نظیری را به شما ارائه می کند که بتواند به طور کامل شما را از تجربه ی سرمایه گذاری و فعالیت خود در این بازار راضی نگه دارد. بیت ایمن کامل ترین سبد ارزی را در انتخاب شما می گذارد تا بتوانید هنگام خرید، ارزهای دیجیتال مد نظر خود را اضافه کنید. علاوه بر این مسابقات هفتگی که پنجشنبه ها در صفحه ی اینستاگرام بیت ایمن برگزار می شود، به برندگان جوایز ارزنده ای اهدا می کند. شما می توانید حتی بدون انجام معامله در بیت ایمن درآمد داشته باشید! با دعوت دوستان خود به این مجموعه می توانید 30% از کارمزد تمامی معاملات آن ها را دریافت کنید! اگر با این حوزه آشنایی چندانی ندارید، می توانید آموزش های مقدماتی را در کانال تلگرام و صفحه ی اینستاگرام بیت ایمن به صورت رایگان دریافت کنید. در صورت علاقه به ثبت نام و احراز هویت، در کمتر از 10 دقیقه می توانید عضوی از خانواده ی بزرگ بیت ایمن باشید.  تیم پشتیبانی بیت ایمن، با تعهد بالا نسبت به کاربران، در هر 7 روز هفته به صورت 24 ساعته در خدمت شما خواهند بود تا در صورت بروز مشکل، شما را راهنمایی کنند. شما پس از خرید ارز دیجیتال نیاز به یک کیف پول برای نگهداری آن دارید. بیت ایمن این کیف پول را به صورت کاملاً رایگان در اختیار شما می گذارد تا با خیالی راحت تمامی فعالیت های خودتان را داخل همین پلتفرم انجام دهید. هرچه زودتر اقدام کنید و انواع ارز دیجیتال را با بهترین قیمت از بیت ایمن بخرید! 

 

وبسایت پارسی دانلود تائید یا رد سایت فوق را تضمین نمیکند زیرا این مطلب فقط یک ریپورتاژ است.

‫0/5 ‫(0 نظر)
  • دیدگاه‌ها

    0 دیدگاه

  • نقد و بررسی‌ها

    0 نقد و بررسی

۱۵۰

دیدگاهی برای نمایش وجود ندارد!

نمایش دیدگاه های بیشتر

نکات مهم برای ارسال نقد و بررسی

  • نقد و بررسی حتما باید بیشتر از ۱۵۰ کلمه باشد.
  • نقد و بررسی شما فقط بعد از تایید مدیر نمایش داده می‌شود.

۱۵۰

نقد و بررسی ثبت نشده است.

نمایش نقد و بررسی های بیشتر