دانلود بازی Beyond Blue برای PC

بازی کامپیوترindieسوم شخصشبیه سازماجراجویی

دانلود بازی Beyond Blue


بازی فراتر از آبی یا همان بازی Beyond Blue یک عنوان ایندی ، شبیه ساز و ماجراجویی سوم شخص می باشد که توسط E-Line Media طراحی و ساخته شده است. این بازی توسط سازنده در تاریخ 11 ژوئن 2020 برای پلتفرم PC منتشر گردید. دنیای آب‌های آزاد با وجود تمامی زیبایی‌ها و دل‌ربایی‌هایش حتی برای افراد عادی نیز بسیار خطرناک و نفسگیر است و تماشای این دنیا از طریق دریچه‌های تلویزیون با تجربه شخصی و واقعی آن دو چیز کاملا متفاوت است با این وجود هنگام دیدن این تصاویر حسی عجیب به شما می‌گوید که کاش من نیز می‌توانستم آن‌جا حضور یابم و این احساس بی نظیر را از نزدیک تجربه کنم. حال Beyond Blue سعی کرده است ذره‌ای کوچیک از این تجربه را برای مخاطبان علاقه مندش به ارمغان بیاورد آن هم با کنترل کردن یک مستند شخصی و سرک کشیدن به دنیای زیر آب به همراه ارائه مواردی که لازم است همه‌ی ما با آن آشنا شویم و رفتارمان را در مقابل این دنیا تصحیح کنیم و تاثیرمان را بر روی آن متوجه شویم. البته که این بازی یک تجربه خشک و صرفا مستند‌گونه نیست، داستانی ملایم و هرچند سطحی نیز در طول بازی برای شما روایت می‌شود. شخصیت اصلی خانمی غواص به نام Mirai به همراه تیمی از دانشمندان دریایی است که سعی می‌کنند دنیای زیر آب را بهتر متوجه شوند و در صورت لزوم به بقای بیشتر آن کمک کنند. همه این‌ها توسط لباس غواصی پیشرفته و جذاب Mirai و زیر دریایی او که هر ازگاهی برای پیشرفت داستان و گرفتن ماموریت به آن‌جا سر می‌زنید، میسر شده است. لباس غواصی Mirai تقریبا همه چیزی که او در طول تحقیقاتش نیاز دارد را برایش محقق کرده و یکی از بزرگترین قابلیت‌های آن که به مکرر و شاید زیاد از حد از آن استفاده می‌کنید قابلیت ساده اسکن کردن موجودات و گیاهان دریایی است که با دو دکمه ساده انجام می‌شود. البته در طول روند بازی با قابلیت‌های دیگری به مانند درون‌های دریایی و اسکن با نور فرابنفش نیز برخورد می‌کنید که صرفا همان اسکن کردن‌های ابتدایی با چند قدم اضافه است!این اسکن‌ها دقیقا همان جنبه آموزشی بازی در کنار داستان و صحبت‌های شخصیت‌های در رابطه با هر موضوع قابل اشاره است. شما با هر اسکن اطلاعات بسیار جالب و قابل توجهی از نوع گونه هر جانور و اسم‌های متفاوت و علمی آن دریافت می‌کنید که کاشکی کمی تنوع موجوداتی که با آن‌ها برخورد می‌کردیم بیشتر بود و آشنایی با گونه‌های متفاوت‌تری را تجربه می‌کردیم. 

اما در ذات بازی هنوز هم ما همان ژانر ماجراجویی را داریم و از این لحاظ تلاش بازی برای خلق یک دنیای باورپذیر و زیبا چه از لحاظ فنی و چه از لحاظ هنری قابل تقدیر است. مطمئنا گرافیک فنی بازی جزو بهترین‌های صنعت آن‌هم در اواخر نسل هم اکنون نیست اما برای یک بازی کوچک با بودجه‌ای محدود بسیار زیبا و دل فریب است و مطمئنا از این لحاظ مخاطبان را راضی می‌کند به شرطی که توقعاتشان معقول باشد. برای یک بازی ماجراجویی باید هدفی برای گشت و گذار باشد و اینجا است که داستان بازی به همراه صداگذاری بسیار خوب و جذابش وارد کادر می‌شوند. همانطور که گفتم داستان بازی چیز خاص و درگیر کننده‌ای نیست و البته هدف سازندگان نیز تمرکز بر روی یک داستان مشخص و نقطه شروع و پایان مشخص و شخصیت پردازی نبوده است و نکات آموزشی و مستند گونه آن در اولویت بسیار بالاتری قرار دارند. شخصیت اصلی ما برای دو دانشمند متفاوت با هدف‌های متفاوت اما موازی غواصی می‌کند. یک دانشمند که صرفا فقط علم و مشاهدات عجایب و یادگیری برایش اهمیت دارد و دیگری جنبه تبلیغاتی و آموزش عجایب این دنیا را در اولویتش قرار داده است و هر از گاهی کشمکش‌هایی بین این دو رخ می‌دهد که البته چندان شدید و بقولی دراماتیک نیست اما بهرحال به هرچه بیشتر کمک کردن به آموزش و دلیل انجام ماموریت‌ها کمک بسزایی می‌کند و به مخاطب تقریبا پیامی آموزنده می‌دهد که هر دو دید برای این حیات زیبا در زیر آب مهم و ضروری است. یکی دیگر از بخش‌هایی که Beyond Blue به خوبی در آن می‌درخشد انتخاب آهنگ‌های مناسب و آرامش بخش همسو با دنیای آبی و موجوداتش است. یکی از بخش‌های پرطرفدار و محبوب شبیه سازهای پیاده روی همین تمرکز بر روی جنبه آرامش و غرق شدن در محیط با توجه به موسیقی و صحنه‌های قابل تامل است و از این لحاظ BB یک پکیج کامل است.

Beyond Blue به خوبی و در حد توانش توانسته است یک تجربه دریایی آموزنده و آرامش بخش را برای مخاطب خود به ارمغان بیاورد اما چیزی که کیفیت این تجربه را دو چندان می‌کند تمرکز به اندازه و لازم برای یادگیری نکات این محیط و موجودات ساکنش است و مطمئنا برای علاقه مندان به مستندهای حیات وحش اللخصوص دنیای ناشناخته و زیبای اقیانوس‌ها یک تجربه لازم و دلپذیر است.

منبع توضیحات: پارسی دانلود و بازی مگ

دانلود بازی Beyond Blue

دانلود بازی Beyond Blue

ویژگی های نسخه فشرده FitGirl :

Beyond Blue v1.3.15659

بر اساس نسخه HOODLUM تحت عنوان Beyond_Blue-HOODLUM فشرده سازی شده است.

در این نسخه چیزی حذف یا تبدیل نشده است و بدون هیچ حذفیات یا افت کیفیتی بازی نصب و کرک می شود.

حجم بازی از 6.8 گیگابایت به 4.9 گیگابایت کاهش یافته است.

زمان تقریبی نصب بازی بین 2 الی 4 دقیقه خواهد بود.

فضای مورد نیاز پس از نصب کامل بازی 10 گیگابایت است.

حداقل به 2 گیگابایت فضای خالی RAM برای نصب بازی نیاز است.

 

بازی Beyond Blue را هم اکنون می توانید از سرورهای قدرتمند پارسی دانلود دریافت بفرمایید.

‫0/5 ‫(0 نظر)

تریلر

باکس دانلود

دانلود بازی Beyond Blue برای PC

هزینه اینترنت ترافیک داخلی

دانلود بازی Beyond Blue با لینک مستقیم در پارت های 2.0 گيگابايتی | حجم: 4.9 گیگابایت

نسخه FitGirl

پارت 01

پارت 02

پارت 03

www.par30dl.com

حجم 4.9 گیگابایت
فرمت فایل EXE
نسخه FitGirl
ورژن v1.3.15659
تاریخ انتشار Jun 11, 2020
قیمت $19.99
شرکت سازنده E-Line Media
متا 71
رده سنی PG-12
نمره Steam https://store.steampowered.com/app/883360/Beyond_Blue/
  • گالری تصاویر
  • نکات راهنما
  • سیستم پیشنهادی

آموزش نصب ریپک/نسخه FitGirl :

1- بعد از دانلود شروع به اکسترکت فايل بازي کنيد.

2- با اجرای فايل نصبي (Setup.exe) بازی را نصب کنید.

نکته مهم اول : قبل از اینکه گزینه install را بزنید، حتما تيک دانلود برنامه های جانبی از جمله DirectX و ++C را برداشته و تنها تيک گزينه زبان انگليسي را برنداريد!

نکته مهم دوم : در صورتی که داخل فولدر اکسترکت شده فایل های اختیاری با نام fg-optional مشاهده کردید (برای مثال: fg-optional-credits.bin) حتما تیک این گزینه ها را بزنید!

3- پروسه نصب بازی آغاز می شود؛ دقت کنید که به خاطر فشردگي ممکن است نصب اين نسخه کمي زمان ببرد.

4- پس از نصب ، بازي به طور خودکار کرک می شود.

5- بازي را اجرا کرده و لذت ببريد.

اگر مشکلی در اجرای بازی داشتید ، لطفا در بخش نظرات ذکر کنید تا پاسخ کامل و سريع آن را دريافت کنيد.

توجه : اگر ارور هاي ISDone.dll و Unarc.dll براي شما نمايش داده شد، به اين آموزش جهت رفع مشکل مراجعه کنيد.

MINIMUM

    • Requires a 64-bit processor and operating system
    • OS: Windows 10 x64
    • Processor: Intel Core i5-4460 / AMD FX-6300 @ 3.5 GHz or equivalent
    • Memory: 8 GB RAM
    • Graphics: NVIDIA GeForce GTX 730 or AMD R9 270
    • DirectX: Version 11
    • Storage: 10 GB available space

RECOMMENDED

    • Requires a 64-bit processor and operating system
  • دیدگاه‌ها

    0 دیدگاه

  • نقد و بررسی‌ها

    0 نقد و بررسی

۱۵۰

دیدگاهی برای نمایش وجود ندارد!

نمایش دیدگاه های بیشتر

نکات مهم برای ارسال نقد و بررسی

  • نقد و بررسی حتما باید بیشتر از ۱۵۰ کلمه باشد.
  • نقد و بررسی شما فقط بعد از تایید مدیر نمایش داده می‌شود.

۱۵۰

نقد و بررسی ثبت نشده است.

نمایش نقد و بررسی های بیشتر