دانلود بازی Borderlands 3 برای PC – بازی معرفی شد + تاریخ انتشار

بازی کامپیوتراکشنبازی های ویژه

دانلود بازی Borderlands 3 برای PC

بازی Borderlands 3 در سبک اکشن میباشد که زیر نظر کمپانی مطرح 2K چند نسخه از آن عرضه شده است و نسخه سوم آن یعنی همین بازی قرار است در 22 شهریور امسال منتشر شود. توسعه دهندگان این نسخه از بازی Gearbox Software, LLC, 2K Australia, Aspyr میباشند که گروهی حرفه ای و بزرگ برای این بازی پرطرفدار میباشد. اولین نسخه از بوردرلندز در سال ۲۰۰۹ روانه‌ی بازار شد و تا به امروز، نسخه‌های این مجموعه در کل ۲۶ میلیون نسخه فروش داشته‌اند. همچنین میتوانین ریمستر نسخه های قبلی این بازی را از اینجا دریافت کنید.

شاید در کنار بازی‌های شوتری همانند سری بازی های Call of Duty، به یک مجموعه که بتوان دیوانه‌وار تنها به قلع و قمع کردن دشمنان پرداخت، نیاز باشد. منظورمان یک بازی همانند بازی Doom نیست که خشونت بالایی داشته باشد، بلکه یک بازی شوتر اول شخص که بتواند فانتزی ایده‌آل و در عین حال جدیتی خاص را به بازی‌باز تحویل دهد. در این لحظه است که بدون شک نام سری Borderlands به ذهن بازی‌بازان خطور می‌کند: یک بازی شوتر با گیم‌پلی روان و خاص، داستانی که همراه با تکه‌های طنز است و البته گرافیک سل‌شید و دنیایی جذاب که امضای این سری شده‌اند.

بازی Borderlands 3

گیمر ها در بازی میتوانند کنترل شخصیت های Moze the Gunner ،Amara the Siren ،FL4K the Beastmaster و Zane the Operative را بدست گرفته و بازی کنند. نام کاراکترهای منفی Borderlands 3 هم Calypso Twins است‌که قصد دارند باهمکاری گروه‌های راهزنی بازی، هدایت آلتیمیت پاور کهکشان را به‌دست بیاورند. برخلاف سایر نسخه‌های بازی که بازیکنان درمحیط‌های مختلف پاندورا درحال سفر کردن بودند، در بازی Borderlands 3 می‌توانید وارد جهان‌های کاملا جدید بشوید. گیرباکس قول داده است که هر جهان دشمنان و طراحی‌های مخصوص به خودش را داشته باشد. جالب است بدانید این بازی نیز همانند نسخه‌های قبلی دارای قابلیت دو نفره بازی کردن به صورت اسپلیت اسکرین (Split-Screen) و البته به صورت آنلاین است.

یکی دیگر از ویژگی‌های بوردرلندز 3، سیستم همگام‌سازی سطح بازیکنان است؛ ازاین‌رو بازیکنانی که دارای سطح‌های مختلف هستند، با مقیاسی مناسب می‌توانند درکنار یکدیگر بازی را تجربه کنند. همچنین مهم نیست که درحالت لوکال (اسپلیت اسکرین) یا آنلاین حالت مشارکتی را تجربه می‌کنید یا خیر؛ سیستم همگام سازی سطح برای تمامی حالت‌ها درنظر گرفته می‌شود. بازیکنان در این نسخه می‌توانند هدایت ماشین‌هایی را به‌دست بگیرند که دارای سلاح‌های مختلفی هستند و طیف وسیع‌تری از مبارزات را شاهد خواهیم بود.

‫0/5 ‫(0 نظر)
باکس دانلود

دانلود بازی Borderlands 3 برای PC – بازی معرفی شد + تاریخ انتشار

هزینه اینترنت ترافیک داخلی

[alert title=”بازی Borderlands 3 در تاریخ 22 شهریور ماه سال 98 منتشر خواهد شد…”]

www.par30dl.com

حجم - گیگابایت
فرمت فایل EXE
تاریخ انتشار September 13,2019
شرکت سازنده 2K
رده سنی PG-17
  • گالری تصاویر
  • دیدگاه‌ها

    1 دیدگاه

  • نقد و بررسی‌ها

    0 نقد و بررسی

۱۵۰

نمایش دیدگاه های بیشتر

نکات مهم برای ارسال نقد و بررسی

  • نقد و بررسی حتما باید بیشتر از ۱۵۰ کلمه باشد.
  • نقد و بررسی شما فقط بعد از تایید مدیر نمایش داده می‌شود.

۱۵۰

نقد و بررسی ثبت نشده است.

نمایش نقد و بررسی های بیشتر