دانلود بازی Generation Zero Companion برای کامپیوتر – نسخه جدید FitGirl

بازی کامپیوترچند نفره آنلاین آپدیت

دانلود بازی Generation Zero Dangerous Experiments برای کامپیوتر - نسخه FLT

دانلود بازی Generation Zero Dangerous Experiments برای PC – بازی آزمایش های خطرناک نسل صفر در نقش آخرین انسان های بازمانده ایفای نقش کنید و با نابودسازی ربات های جهش یافته بدنبال آزاد سازی مناطق مختلف زمین باشید. ربات هایی که آمده اند تا نسل بشریت را برای همیشه نابود کنند و همین مورد کافی است تا راهی برای نابود کردنشان نداشته باشید. اگر آینده و جانتان برایتان مهم است ربات هارا از بین ببرید. جهت دانلود بازی Generation Zero Dangerous Experiments باما همراه باشید.

دانلود بازی Generation Zero Dangerous Experiments برای کامپیوتر - نسخه FLT

دانلود بازی Generation Zero Companion

بازی نسل صفر یا همان بازی Generation Zero یک بازی ویدئویی در سبک جهان باز ، اکشن ، چند نفره آنلاین و ماجراجویی میباشد که توسط استدیوی Avalanche Studios طراحی و عرضه شده است. Generation Zero در دهه های گذشته یعنی سال 1989 در کشور سوئد جریان داد. شما در بازی Generation Zero با چهار کاربر در دنیایی که ربات ها دیگر صاحب آن شده اند باید برای بقا مبارزه کنید. شما در زمانی وارد این بازی و کشور سوئد میشوید که دیگر چیزی از زیبایی های این کشور وجود ندارد و همه آن تبدیل به خرابه هاییی شده که ربات ها به آن حکومت میکنند. شما در Generation Zero باید تمام تلاش خود را بکنید تا در مقابل چالش های بزرگ بازی زنده مانده و در مقابل ربات ها استادگی کنید تا آن ها را شکست دهید. از دیگر بازی های این سبک میتوان به بازی Suicide Squad: Kill the Justice League اشاره داشت.

 

مشخصات کلی بازی
نام : آزمایش های خطرناک نسل صفر
شرکت سازند ه : Avalanche Studios
ناشر : Bohemia
تاریخ انتشار : 2022
سبک : آنلاین
رده بندی سنی : 80 از 100
امتیاز : 12 سال به بالا
بازی پیشنهادی : دانلود بازی Command & Conquer: Generals – Zero Hour برای کامپیوتر

 

Generation Zero چیزی شبیه بازی DayZ میباشد که توسط استدیوی Bohemia ساخته و طراحی شده است. شما به همراه دوستان خود باید به جمع آوری منابع بپردازید تا خود را ارتقا دهید، همچنین شما میتوانید به صورت تک نفره نیز بازی کنید و اجباری به بودن سه بازیکن دیگر نخواهد بود. نکته قابل توجه و جذاب این بازی در مبارزات با ربات ها میباشد، شما اگر در مبارزه با رباتی قوی عمل کنید و او را به مرز شکست دادن پیش ببرید ممکن است او از دست شما فرار کرده و در روز دیگری مجدد همان ربات به شما حمله کند و نکته جالب اینجاست که اگر در نبرد قبلی به او صدمه ای زده باشید ظاهر آن همانطور باقی خواهد ماند و متوجه خواهید شد همان ربات فراری است. استراتژی‌های مختلفی برای مبارزه با ربات‌ها در بازی گنجانده شده است. نبرد‌های تن به تن یا مخفی کاری تنها یکی از راه‌هایی است که بازیکنان می‌توانند از طریق آن دشمنان خود را نابود کنند. در آن سو شما می‌توانید با فریب دادن ربات‌ها آنها را به تله بیندازید یا اینکه با عوامل محیطی آنها را از بین ببرید. دشمنان بازی طوری طراحی شده‌اند که برای شکست دادن هر یک از آنها باید قسمت ضعیف بدن آنها مورد هدف قرار بگیرد.

 

دانلود بازی Generation Zero Dangerous Experiments برای کامپیوتر - نسخه FLT

 

نسل صفر در دنیایی پوچ و رو به نابودی جریان دارد. دنیایی که بدلیل استفاده بیش از حد هوش مصنوعی بدست ربات ها افتاده و ربات های جنگنده در حال نابود کردن انسان های باقی مانده هستند تا خودشان بدنبال حکمرانی بر کره زمین باشند. شما بعنوان آخرین نسل از انسان های باقی مانده باید در کنار سایر بازیکنان بازی تیمی تشکیل دهید و بدنبال نابود سازی ربات هاباشید. ربات هایی که مسلح هستند و نابود کردنشان کار سختی خواهد بود زیرا ، نقطه ضعف اندکی دارند و همین مورد میتواند محدودیت مهمات شمارا بهمراه داشته باشد. برای مبارزه با نیروهای دشمن سلاح و ابزار های بسیاری برای شما درنظر گرفته شده است که دستیابی به آنها نیازمند هزینه خواهد بود. البته تمامی موارد خریدنی نیستند و اگر خوش شانس باشید میتوانید اقلام مخلتفی را از بخش های مختلف بازی جمع آوری کنید. طراحی عالی در کنار گرافیک دیدنی و صداگذاری عالی میتواند شمارا با یک بازی کاملا سرگرم کننده رو به رو کند که پیشنهاد میشود بازی Generation Zero را از دست ندهید. بازی دایینگ لایت 2 نیز در همین سبک فعالیت دارد که رقابت بازی های این چنینی دیدنی خواهد بود.

GENERATION ZERO® – RESISTANCE BUNDLE نام یکی از بازی های جذاب و هیجان انگیز که در سبک اکشن و شوتر اول شخص روایت میشود، بقا یکی از مهم ترین عواملی است که انسان ها می بایست برای آن تلاش زیادی به خرج دهند و این موضوع در سبک ها و داستان های مختلف بارها و بارها تکرار شده است، این گیم شما را به کشور سوئد در سال 1980 خواهد برد، ماجرا بسیار پیچیده و عجیب است چراکه بیشتر مردم به شکل عجیبی ناپدید میشوند. در همین حال است که یکسری ربات های بزرگ برای نابودی سرزمین فعال میشوند اما به هیچ وجع مشخص نیست که چطور این اتفاق رخ میدهد و همچین ربات های عظیمی به یکباره ظاهر میشوند. بازی در اختیار شماست در محیطی جهان باز قرار بگیرید با تمامی امکاناتی که دارید از خود دفاع نمایید. ممکن است سلاح ها و مهمات کافی نباشد پس بنابراین به بخش های جدیدتر وارد شوید و برای خود مهمات جدیدی ذخیره کنید، این گیم به شما آموزش میدهد که چگونه در شرایط سخت و حساس از خود دفاع کنید و به تنهایی با ربات هایی که مشخص نیست هدف اصلی شان چیست مبارزه نمایید، برای کسب منابع مختلف شانس زیادی دارید اما رسیدن به این منابع کار آسانی نیست چراکه ربات ها در تمامی بخش های مختلف شهر حضور دارند و رد شدن از بین آنها بدون دردسر اصلا امکان پذیر نیست باید در این میان تاوانی بدهید.

 

دانلود بازی Generation Zero Dangerous Experiments برای کامپیوتر - نسخه FLT

 

برخی از ربات های پیش رو قدرت بسیاری در اختیار دارند و هرچقدر که با آنها مبارزه کنید فایده ای ندارد و بهترین راه فرار از دست آنها خواهد بود پس مهمات خود را بیهوده هدر ندهید. گشت و گذار در دنیایی بزرگ کار سختی است بخصوص زمانی که ماشینی در اختیار ندارید و می بایست با پای پیاده در مپ به جستجو بپردازید تمامی این مشکلات باعث میشود شرایط برای بقا شما سخت تر شود، مهم ترین هدف شما در این گیم دو موضوع خواهد بود اول اینکه بفهمید مردمی که ناپدید میشوند دقیقا چه سرنوشتی در انتظارشان است! و دوم اینکه این ربات های عجیب و خطرناک چگونه سر از شهر در آورده اند و هدف اصلی حضور آنها در این مکان ها چیست؟ همیشه در طول گیم نیازی به درگیر شدن نیست در بعضی از مواقع باید از سیستم مخفی کاری بهره مند شوید و برخی از بخش ها را بطور مخفیانه رد کنید تا ربات های غول پیکر نتوانند باعث دردسر شوند. آنطور که فکر میکنید منابع وجود ندارد اما یکسری از بخش های خاص در شهر وجود دارد که با نفوذ به آنها میتوانید آیتم ها و وسایل بسیاری را در اختیار بگیرید البته اگر ربات های نگهبان را بتوانید از کار بندازید. سلاح های گیم بسیار متنوع خواهد بود که با پیشروی بیشتر میتوانید اسلحه های قدرتمندتری را در اختیار خود بگیرید، گرافیک بازی بسیار جذاب و خارق العاده است بطوری که وقتی در محیط بازی قرار میگیرید کیفیت و وضوح منحصر به فردی به چشم خواهد خورد. اگر شما هم از دوستداران سبک بقا هستید و فکر میکنید بتوانید در یک دنیای عجیب به همراه ربات های غول پیکر دوام بیاورید این بازی فرصت خوبی است که قدرت ها و توانایی های خود را محک بزنید، روستاها، پناهگاه ها، تأسیسات نظامی و غیره پیش روی شما قرار دارد که می بایست با وارد شدن به هر کدام از آنها آیتم های جدید را بدست آورید. مبارزه برای بقا با نزدیک شدن به پایان سال 1989 ادامه دارد و همچنان خبری از مردم ناپدید شده نیست و باید تلاش بیشتری را به خرج دهید تا در نهایت داستان اصلی را متوجه شوید. ساختمان های متروکه را برای یافتن سلاح و تجهیزات جستجو کنید چراکه ممکن است در نهایت با یک سلاح مناسب و فوق العاده برخورد کنید. از دیگر بازی های آنلاین میتوان به بازی Lost Ark اشاره داشت.

ویژگی های نسخه FitGirl بازی Generation Zero Companion :

  • بازی براساس Generation.Zero.Guerrilla.Research-TENOKE  ریلیز و انتشار داده شده است.
  • در این نسخه 22 دی ال سی موجود است و بازی ورژن v2625537 بوده است.
  • کرک آفلاین روی بازی اعمال شده است و نیازی به کرک توسط کاربر نخواهد بود.
  • بازی به صورت کامل و بدون حذفیات میباشد که نسخه رسمی MD5 میباشد.
  • حجم بازی از 57 گیگابایت به 12.2 گیگابایت کاهش یافته است.
  • زمان مورد نیاز برای نصب بازی بین 10 الی 35 دقیقه میباشد.
  • فضای مورد نیاز جهت نصب بازی 54 گیگابایت میباشد.
  • حداقل 2 گیگابایت رم برای آزاد برای نصب این بازی نیاز است.
  • در حین نصب میتوانید زبان بازی را تغییر دهید.
‫4.7/5 ‏‫(3 نظر)‬

تریلر

باکس دانلود

دانلود بازی Generation Zero Companion برای کامپیوتر – نسخه جدید FitGirl

هزینه اینترنت ترافیک داخلی

دانلود بازی Generation Zero برای PC | حجم: 12.2 گیگابایت

نسخه جدید FitGirl

پارت 01

پارت 02

پارت 03

پارت 04

پارت 05

پارت 06

پارت 07

www.par30dl.com

حجم 12.8 گیگابایت
فرمت فایل EXE
نسخه FitGirl
ورژن v2625537
تاریخ انتشار 26 Mar, 2019
قیمت 24.99 دلار
شرکت سازنده Avalanche Studios
متا 80
رده سنی PG-12
  • گالری تصاویر
  • نکات راهنما
  • سیستم پیشنهادی

آموزش نصب نسخه FitGirl :

1- بعد از دانلود شروع به اکسترکت فایل بازی کنید.

2- فایل نصبی بازی را اجرا کرده و تیک های نصب را برداشته و فقط تیک گزینه زبان انگلیسی را برندارید.

3- شروع به نصب بازی کرده و منتظر باشید (ممکن است نصب این نسخه کمی زمان ببرد به دلیل فشردگی)

4- بعد از نصب بازی خودکار کرک خواهد شد.

5- بازی را اجرا کرده و لذت ببرید. درصورتی که مشکلی در اجرای بازی میباشد در انجمن پارسی دانلود ذکر کنید تا پاسخ کامل و سریع دریافت کنید.

MINIMUM:

    • Requires a 64-bit processor and operating system
    • OS: 64bit OS – Windows 7 with Service Pack 1
    • Processor: Intel i5 Quad Core
    • Memory: 8 GB RAM
    • Graphics: nVidia GTX 660 / ATI HD7870 – 2GB VRAM / Intel® Iris™ Pro Graphics 580
    • Storage: 35 GB available space

RECOMMENDED:

    • Requires a 64-bit processor and operating system
    • OS: 64bit OS – Windows 10
    • Processor: Intel i7 Quad Core
    • Memory: 16 GB RAM
    • Graphics: nVidia GTX 960 / R9 280 – 4GB VRAM
    • Storage: 35 GB available space
  • دیدگاه‌ها

    9 دیدگاه

  • نقد و بررسی‌ها

    0 نقد و بررسی

۱۵۰

نمایش دیدگاه های بیشتر

نکات مهم برای ارسال نقد و بررسی

  • نقد و بررسی حتما باید بیشتر از ۱۵۰ کلمه باشد.
  • نقد و بررسی شما فقط بعد از تایید مدیر نمایش داده می‌شود.

۱۵۰

نقد و بررسی ثبت نشده است.

نمایش نقد و بررسی های بیشتر