دانلود نرم افزار نمایش دستگاه های متصل به وایرلس – Wireless Network Watcher 2.25

نرم افزار آپدیت

Wireless-Network-Watcher-Par30dl

Wireless Network Watcher با توجه به گسترش روز افزون شبکه‌های بیسیم (Wireless) نرم افزارهایی در این زمینه ارائه شدند که به کاربران در استفاده بهتر از قابلیت‌های این تکنولوژی کمک می‌کنند. Wireless Network Watcher برنامه ای کوچک و مفید است که می‌تواند به اسکن شبکه ی وایرلس شما پرداخته و  لیستی از تمام کامپیوترها و دستگاه‌هایی که در حال حاضر به شبکه متصل می‌باشند را با اطلاعاتی نظیر IP address, MAC address، نام کمپانی تولید کننده کارت شبکه و نام کامپیوتر (دستگاه) مورد نظر را به شما نمایش دهد. یکی از کاربردهای مفید نرم افزار Wireless Network Watcher را می‌توان در استفاده بی‌سیم از اینترنت و مراقبت از سرویس اینترنت وایرلس خود (مانند استفاده از Wi-Fi) در مقابل استفاده افراد دیگرنام برد تا هر گاه غریبه‌ها قصد استفاده از اینترنت شما را داشتند، به شما هشدار دهد و در صورت مشاهده استفاده غریبه‌ها از اینترنت، قبل از خاموش کردن مودم و تعویض رمزعبور کلیه دستگاه‌ها را شناسایی کنید. استفاده از این نرم افزار بسیار آسان بوده و کافیست تا بعد از اجرای برنامه از منوی Options گزینه‌های Beep On New Devices و Background Scan را اجرا کرده و سپس کلید F5 را فشار دهید تا کلیه دستگاه‌هایی که از اینترنت بی‌سیم شما استفاده می‌کنند را مشاهده کنید. شما میتوانید هم اکنون آخرین نسخه این برناهم را از پارسی دانلود دریافت کنید.

این برنامه یک ابزار کوچک است که شبکه بی سیم شما را اسکن می کند و لیستی از کامپیوترها و دستگاه هایی که در حال حاضر به شبکه شما متصل هستند را نمایش می دهد. برای هر رایانه یا دستگاهی که به شبکه شما متصل است، اطلاعات زیر نمایش داده می شود: آدرس IP، آدرس MAC، شرکت سازنده کارت شبکه و در صورت تمایل نام رایانه.همچنین می‌توانید لیست دستگاه‌های متصل را به فایل html/xml/csv/text صادر کنید یا فهرست را در کلیپ‌بورد کپی کنید.

 

برخی از ویژگی های برنامه :

– اسکن و نمایش کلیه دیوایس‌ها در یک شبکه بیسیم

– نمایش مشخصات هر دستگاه موجود در شبکه مانند آدرس آی پی، آدرس مک، نام دستگاه و …

– امکان کپی نمودن اطلاعات نمایش داده شده در حافظه کلیپ بورد

– استفاده آسان

و …

 

Wireless Network Watcher is an utility that scans your wireless network and displays the list of all computers and devices that are currently connected to your network. For every computer or device that is connected to your network, the following information is displayed IP address, MAC address, the company that manufactured the network card, and optionally the computer name. You can also export the connected devices list into HTML, XML, CSV, or text file, or copy the list to the clipboard and then paste into Excel or other spreadsheet application.

‫0/5 ‫(0 نظر)
باکس دانلود

دانلود نرم افزار نمایش دستگاه های متصل به وایرلس – Wireless Network Watcher 2.25

هزینه اینترنت ترافیک داخلی

www.par30dl.com

حجم 462 کیلوبایت
فرمت فایل exe
ورژن 2.25
رده سنی PG-7
  • گالری تصاویر
  • دیدگاه‌ها

    0 دیدگاه

  • نقد و بررسی‌ها

    0 نقد و بررسی

۱۵۰

دیدگاهی برای نمایش وجود ندارد!

نمایش دیدگاه های بیشتر

نکات مهم برای ارسال نقد و بررسی

  • نقد و بررسی حتما باید بیشتر از ۱۵۰ کلمه باشد.
  • نقد و بررسی شما فقط بعد از تایید مدیر نمایش داده می‌شود.

۱۵۰

نقد و بررسی ثبت نشده است.

نمایش نقد و بررسی های بیشتر