چطور می توان در ساده ترین حالت ممکن اقدام به خرید سی پی کالاف، یوسی پابجی و جم براول استارز نمود؟

رپورتاژ آگهی جدید

بازی های موبایلی همواره از پردانلود ترین و منحصر به فرد ترین بازی ها به شمار می آیند و کاربران زیادی نیز دارند. از این رو در سال 2019 در مارکت موبایل های اندرویدی و IOS ای شاهد بروز بازی های بسیار جذاب و منحصر به فردی بودیم که می توانید در مقاله “معرفی 5 بازی برتر در سال 2019 برای موبایل که حتما باید بازی کنید” با 5 نمونه از بهترین بازی های سال 2019 آشنا شوید که در آن ها اسامی بازی هایی همچون کالاف دیوتی، پابجی و براول استارز وجود دارد.

در این مقاله نمی خواهیم صحبتی در خصوص بازی ها بکنیم بلکه می خواهید در خصوص موضوع بسیار مهمی به نام پول و یا ارز های رایجی بپردازیم که استفاده از آن ها می تواند تاثیرات به سزایی در رشد و پیروزی شما در بازی های مختلف داشته باشد.

به عنوان مثال بازی براول استارز یکی از منحصر به فرد ترین بازی های موبایلی در سبک اکشن است که طرفداران به خصوصی را به خود اختصاص می دهد و از دلایلی که باعث محبوبیت براول استارز در میان گیمر ها شده طراحی بی نقص و جذاب کاراکتر هاست که با کاراکتر های دیگر بازی های ساخته شده توسط سوپر سل بسیار متفاوت است.

آشنایی با پول در بازی های مختلف به خصوص در بازی های کالاف دیوتی، پابجی و براول استارز

بازی های موبایل عموما به صورت رایگان در تمامی مارکت ها منتشر می شوند تا تمام کاربران موبایلی بتوانند از آن استفاده کنند اما نکته قابل توجه ای که در این نوع از بازی ها وجود دارد، این است که شما به واسطه پرداخت درون برنامه ای می توانید به ویژگی های خارق العاده ای در بازی دسترسی داشته باشید.

یکی از مهم ترین نکاتی که باید به آن توجه داشته باشید، موضوع ارز و یا پول در بازی های مختلف است! این پول در هر بازی ای نام و رسم خود را دارد که کاربران آن بازی با استفاده از این ارز می توانند به ویژگی ها و امکانات قابل توجه ای دسترسی داشته باشند.

در خصوص بازی های کالاف دیوتی، پابجی و براول استارز نیز این موضوع کاملا وجود دارد. به عنوان مثال برای بازی کالاف دیوتی واژه سی پی، برای پابجی، یوسی و برای براول استارز از جم استفاده می شود.

تمامی این اسامی در واقع 1 پول های رایجی هستند که کاربران با استفاده  از آن ها می توانند به موقعیت های بهتری در بازی دسترسی داشته باشند.

استفاده از پول در بازی های کالاف دیوتی، پابجی و براول استارز چه امکاناتی را در اختیار کاربران قرار می دهد؟

همان طور که اشاره نمودیم، پول یکی از ارز های رایج در بازی های موبایلی است که به واسطه آن کاربران می توانند به قدرت و همچنین پیروزی بهتری در مقایسه با سایر رقبای دیگر برسند. در بازی های مختلف، اثرات و ویژگی های این پول می تواند متفاوت و منحصر به فرد باشد.

به عنوان مثال در بازی کالاف دیوتی که سی پی به عنوان پول این بازی نامیده می شود می تواند امکانات و اختیارات قابل توجه ای را در اختیار شما عزیزان قرار دهد. به عنوان مثال به واسطه پول در بازی کالاف دیوتی می توانید شخصیت های به روزی را آزاد کنید و یا سلاح های جدید و متناسب با شرایط مسابقه را خریداری کنید. همچنین این قدرت برای شما وجود دارد که با استفاده از آن بتوانید سلاح های خود را قوی تر از قبل کنید.

البته امکانات و ویژگی هایی که با تهیه و خرید یوسی در اختیار شما کاربران قرار می گیرد خود به دسته بندی های متنوع ای تقسیم می شود که هر بازی بر اساس شرایط خاص خود می تواند پذیرای امکانات و ویژگی های متفاوتی باشد که به واسطه آن کاربران می توانند لذت و تجربه بهتری از بازی به دست آورند.

چطور می توانیم اقدام به تهیه و خرید انواع پول در بازی های مختلف کنیم؟

این که شما از چه روش هایی بتوانید اقدام به تهیه و خرید پول در بازی های مختلف کنید خود موضوع بسیار مهمی است که باید به آن توجه کنید. به عنوان مثال روش های رایگانی وجود دارد که با استفاده از آن ها می توانید به مقدار بسیار کمی پول در بازی برسید که این روش ها عموما زمان زیادی از کاربران خواهد گرفت و برخی از آن ها فرایند سخت و پیچیده ای دارند.

از این رو به هیچ عنوان توصیه نمی شود که از روش های رایگان برای کسب پول در این نوع از بازی ها استفاده کنید! در همین خصوص بسیاری از گیمر ها به دنبال روش هایی هستند تا بتوانند در کمترین زمان ممکن به مقدار مناسب و مورد نیاز خود از سی پی ، جم و… دسترسی داشته باشند.

یکی از ساده ترین روش هایی که وجود دارد، استفاده از سایت های واسطی است که این فرایند را برای شما به بهترین شکل ممکن انجام می دهند که در میان تمامی سایت هایی که در این زمینه فعالیت می کنند می توانیم به سایت آسان جم اشاره کنیم که شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به این سایت مراجعه کنید و یا از بخش پشتیبانی با آن ها در ارتباط باشید.

نکته قابل توجه ای که باید در خصوص سایت آسان جم بدانید این است که آن ها از پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته برخودار هستند.

 

‫0/5 ‫(0 نظر)
  • دیدگاه‌ها

    1 دیدگاه

  • نقد و بررسی‌ها

    0 نقد و بررسی

۱۵۰

نمایش دیدگاه های بیشتر

نکات مهم برای ارسال نقد و بررسی

  • نقد و بررسی حتما باید بیشتر از ۱۵۰ کلمه باشد.
  • نقد و بررسی شما فقط بعد از تایید مدیر نمایش داده می‌شود.

۱۵۰

نقد و بررسی ثبت نشده است.

نمایش نقد و بررسی های بیشتر