دانلود بازی Battlefield 4 – دانلود بازی بتلفیلد 4 + نسخه FitGirl

بازی کامپیوتراکشن ویژه آپدیت

دانلود بازی Battlefield 4 - دانلود بازی بتلفیلد 4 + نسخه FitGirl

بازی میدان نبرد 4 یا همان بازی Battlefield 4 یک بازی ویدیویی اکشن و شوتر اول شخص جذاب و هیجان انگیز است که مشابه نسخه های پیشین این مجموعه توسط استودیوی سوئدی DICE و با استفاده از موتور گرافیکی Frostbite 3 طراحی و ساخته شده است که شرکت EA به عنوان ناشر همیشگی این فرانچایز آن را در 23 اکتبر 2013 برای پلتفرم PC منتشر کرد.

دانلود بازی Battlefield 4 - دانلود بازی بتلفیلد 4 + نسخه FitGirl

اتفاقات بازی Battlefield 4 در سال 2020 رخ می‌دهند و شما از ابتدا تا انتهای بازی باید کاراکتری به نام Recker را کنترل کنید. خبری از عوض شدن شخصیت ها در طول بازی نخواهد بود و Recker شخصیت اول دائمی بازی است و نقش فرمانده گروهانی از نیروی دریایی ارتش آمریکا موسوم به Tombstone را بر عهده دارد.از نظر داستانی آغاز بازی شباهت زیادی به نسخه Bad Company 2 دارد و در ابتدای کار جوخه Tombstone در کشور آذربایجان با نیروهای روس درگیر می شود. به طور کلی داستان بازی تنش‌های بین روسیه و آمریکا را در سال ۲۰۲۰ روایت می کند. ارتش چین هم در بازی حضور خواهد داشت و از طرف دولت روسیه حمایت می شود. تا انتهای بازی قرار نیست کاراکترها عوض شوند و به غیر از همین سه کشور، کشور یا ارتش دیگری وارد درگیری ها نخواهد شد. درگیری‌ها و مبارزات بازی از تنوع فوق العاده برخوردار هستند و موسیقی متن عالی جذابیت و هیجان بازی را برایتان دو چندان خواهد کرد. جدید ترین نسخه این بازی بانام بتلفیلد 2042 در پارسی دانلود قابل دریافت میباشد. بازی Battlefield 4 هم مثل نسخه‌های قبلی خود سعی کرده تا جنگ واقعی را نشان دهد. جدای از بحث فضاسازی و طراحی محیط، سیستم مبارزات بازی هم به واقعیت شبیه است. استفاده از قایق، وسایل نقلیه و حتی تانک را شما در بازی Battlefield 4 خواهید دید. Battlefield که همیشه تمرکز خود را روی بخش چندنفره بازی گذاشته، اینبار در بخش داستانی هم خوب کار کرده است.

در این شماره تخریب پذیری محیط قابل تحسین است. گرافیک بازی روی حالت High یا Ultra در رایانه‌های شخصی حیرت آور است. در چنین حالت‌هایی تقریبا تمام جزئیات محیط قابل مشاهده هستند. از ترکیب رنگ‌ها گرفته تا نورپردازی و طراحی محیط، همه چیز بی‌نقص است. با توجه به این که بسیاری از مپ‌های بازی حالت سیاه دارند، شاید دیدن محیط BF4 خیلی چشم‌نواز نباشد. با این وجود جزئیات گرافیکی در آن رعایت شده و به لحاظ فنی، ایراد خاصی ندارد. البته از این نظر، BF4 در مقابل بعضی از بازی‌های سال ۲۰۱۳ شاید کم بیاورد ولی در حد و اندازه‌های خود بوده است.

دانلود بازی Battlefield 4 - دانلود بازی بتلفیلد 4 + نسخه FitGirl

دانلود بازی Battlefield 4

بتلفیلد 4 برگرفته از نبرد های بین روسیه و آمریکا در سال 2020 است که اکنون اطلاعات تکمیلی از بازی در حال عرضه شدن است زیرا شرکت سازنده از داستانی استفاده نموده که در آینده رخ داده است و همین مورد سبب شده است تا کاربران علاه بیشتری به بازی نشان دهند که اگر از دوست داران بازی های اکشن و تیراندازی هستید پیشنهاد میشود بتلفیلد 4 را از دست ندهید. نسخه ای که پارسی دانلود برای شما فراهم آورده است امکان اجرای بصورت آنلاین را دارا میباشد که پیشنهاد میشود آنرا از دست ندهید. اگر از دوست داران بازی های این چنینی هستید پیشنهاد میشود بازی Dying Light 2 را از دست ندهید. بازی بتلفیلد 4 بدلیل دارا بودن داستانی هیجان انگیز توانست در همان اوایل عرضه خود امتیاز و فروش خوبی را کسب کند. همین مورد کافی بود تا شرکت سازنده به فکر ساخت نسخه ای جدید از این بازی باشد. حضور در مراحل متعدد و سرگرم کننده میتواند شمارا با چالش های بسیاری رو به رو کند که پشت سر گذاشتن آنها نیازمند مهارت و توانایی بالا خواهد بود. در چنین شرایطی شما بعنوان یک نیروی نخبه نظامی باید در ماموریت هایی حضور پیدا کنید که به نوعی سری هستند و نباید اطلاعاتی از آن درز پیدا کند. پس هر انسان زنده اید دیدید سریعا او را از بین ببرید تا شاهد و ردپایی از شما به جا نماند. طراحی عالی این بازی سبب خواهد شد تا در طول تمام نبرد های هیجان انگیز با کیفیتی دیدنی همراه باشید که این مورد بصورت کاملا حرفه ای انجام و پیاده سازی شده است. در کنار گرافیک صداگذاری بازی نیز به شکل خوبی انجام شده و روی گیم پلی تاثیر خوبی داشته است که در نهایت میتوانید با یک بازی اعتیادآور و سرگرم کننده سروکار داشته باشید که قطعا نباید آنرا از دست داد. پارسی دانلود پیشنهاد میکند دانلود بازی بتلفیلد 4 را از دست ندهید.

   ویدیو 20 دقیقه ای از گیم پلی بتلفیلد 4 آنلاین   

اجرای آنلاین بازی بتلفیلد 4 همیشه جزو خواسته های گیمرها بوده است که در این پست با عنوان دانلود battlefield 4 آنلاین برایتان نسخه اینترنتی بازی را با آموزش نصب و ویژگی ها فراهم کرده ایم. گیم پلی بتلفیلد 4 آنلاین تفاوت بسیاری با نسخه آفلاین ندارد اما اعتیاد بیشتری را دارا بوده که همین مورد سبب شده تا هزاران گیمر حرفه ای برای تجربه یک بازی عالی به سمت بتل این بازی روی آورند. در این نسخه داستان بتلفیلد 4 تفاوت بسیاری با بخش آفلاین ندارد و شما باید با رقبایی از سراسر جهان در یک مپ وسیع حضور پیدا کنید. مپی که شامل نیروهای دشمن بوده و همین مورد سبب خواهد شد تا مشکلات بسیاری برایتان بوجود بیاید. از سمت دیگر بازی بتلفیلد 4 شامل ویژگی های مربوط به طراحی نیز می باشد که تمام اجزای بازی با کیفیت HD شبیه سازی و پیاده سازی شده است. استفاده از موسیقی متن عالی و وجود کاراکتر های عالی میتواند شمارا با یک بازی با کیفیت رو به رو کند. دانلود بازی Battlefield 4 با ترافیک نیم بهاء محاسبه میشود که بازی شامل تمام آپدیت و دی ال سی های عرضه شده است.

دانلود بازی Battlefield 4 - دانلود بازی بتلفیلد 4 + نسخه FitGirl

در خصوص دانلود بازی battlefield 4 باید بدانید که نسخه نهایی و پرمیوم ادیشن بازی برای شما درنظر گرفته شده است که دریافت آن نیم‌بهاء بوده است. بازی بتلفیلد 4 ماهیت جذاب و البته هیجان‌انگیزتری را نسبت به نسخه پیشین داشته است که پیشنهاد می‌شود دانلود بازی battlefield 4 را از دست ندهید.

ویژگی های نسخه فشرده FitGirl :

  • Battlefield 4: Premium Edition v179547 + All DLCs + Multiplayer
  • بر اساس ریلیز Battlefield 4 Origin v179547 فشرده سازی شده است.
  • تمامی بسته های الحاقی (DLC) در حالت چند نفره در دسترس هستند.
  • ZLOrigin + ZClient برای نصب در دسترس می باشد که به شما اجازه خواهد داد بخش چند نفره آنلاین را به صورت رایگان در سرورهای پشتیبانی شده ZLOrigin انجام دهید.
  • فایل اختیاری multiplayer.bin (برای دسترسی به حالت چند نفره آنلاین) در لینک مجزا برای دانلود در دسترس می باشد که موقع نصب بازی باید تیک آن را بزنید؛ دقت کنید که شما از طریق ZLOrigin می توانید به حالت چند نفره آنلاین دسترسی داشته باشید یا از آن به عنوان بکاپی برای Origin و انجام بازی به صورت قانونی استفاده کنید.
  • در این نسخه چیزی حذف یا تبدیل نشده است و بدون هیچ حذفیات یا افت کیفیتی بازی نصب و کرک می شود.
  • حجم بازی از 72.2 گیگابایت به 14.5 گیگابایت کاهش یافته است.
  • زمان تقریبی نصب بازی بین 10 الی 40 دقیقه خواهد بود.
  • فضای مورد نیاز پس از نصب کامل بازی 73 گیگابایت است.
  • حداقل به 2 گیگابایت فضای خالی RAM برای نصب بازی نیاز است.
  • دانلود بازی Battlefield 4: Premium Edition نسخه فشرده و نیم بهاء

آموزش بازی کردن در حالت چند نفره آنلاین با ZLOrigin: 

  • ابتدا فایل multiplayer.bin را دانلود و موقع نصب تیک آن را بزنید تا فایل های الزامی بخش چند نفره همراه بازی نصب شوند.
  • هر دو نصب کننده در پایان نصب بازی اجرا می شود که اگر این چنین نشد شما می توانید آن ها را در فولدر Redist پیدا کنید.
  • ZLOrigin را نصب کنید اما اجرایش نکنید! در صورت اجرا شدن آن را ببندید.
  • ZCLient را نصب کرده و تأییدیه ZLO را قبول کنید تا امکان پشتیبانی از حالت چند نفره فراهم شود.
  • در سایت حساب کاربری جدیدی ایجاد کنید. “zloemu net/reg”
  • در ZClient اعتبارنامه‌ جدیدی را وارد کرده و وارد شوید ، سپس پنجره را Minimize کنید.
  • ZLOrigin را از طریق آیکون دسکتاپ اجرا نمائید؛ هنگامی که وارد ZCLient شوید ، ZCLient به طور خودکار شما را وارد می کند.
  • در قسمت “My Games” روی Battlefield 4 کلیک راست و “Check for Update” را انتخاب کنید.بعد منتظر بمانید تا فرایند بازبینی توسط ZLOrigin به پایان برسد (در این فرایند ممکن است تعداد اندکی از فایل های exe یا dll بروزرسانی شوند).
  • پس از اتمام بازبینی/بروزرسانی ، بازی را از طریق ZLOrigin اجرا کرده و برای بازی در حالت چند نفره آنلاین به لیست سرور مراجعه کنید.
  •  البته که شما می توانید در حالت تک نفره آفلاین بازی کنید و برای این کار کافیست ZLOrigin را ببندید و آیکون Battlefield 4 – Offline در دسکتاپ را اجرا کنید.
  • با توجه به اطلاعات فوق اگر با مشکلی مواجه شدید در بخش نظرات مطلب دانلود بازی Battlefield 4: Premium Edition باما همراه باشید.

بازی Battlefield 4: Premium Edition را هم اکنون می توانید از سرورهای قدرتمند پارسی دانلود دریافت بفرمایید.

‫4.7/5 ‏‫(12 نظر)‬

تریلر بازی Battlefield 4

باکس دانلود

دانلود بازی Battlefield 4 – دانلود بازی بتلفیلد 4 + نسخه FitGirl

هزینه اینترنت ترافیک داخلی

دانلود بازی Battlefield 4: Premium Edition کامپیوتر

نسخه FitGirl
حجم: 14.5 گیگابایت

پارت 01

پارت 02

پارت 03

پارت 04

پارت 05

پارت 06

پارت 07

پارت 08

فایل اختیاری multiplayer با حجم 10.5 گیگابایت

www.par30dl.com

حجم 14.5 گیگابایت
فرمت فایل EXE
نسخه FitGirl
ورژن v179547
تاریخ انتشار Oct 29, 2013
قیمت 39.99 دلار
شرکت سازنده DICE
متا 95
رده سنی PG-18
  • گالری تصاویر
  • نکات راهنما
  • سیستم پیشنهادی

آموزش نصب ریپک/نسخه FitGirl :

1- بعد از دانلود شروع به اکسترکت فايل بازي کنيد.

2- با اجرای فايل نصبي (Setup.exe) بازی را نصب کنید.

نکته مهم اول : قبل از اینکه گزینه install را بزنید، حتما تيک دانلود برنامه های جانبی از جمله DirectX و ++C را برداشته و تنها تيک گزينه زبان انگليسي را برنداريد!

نکته مهم دوم : در صورتی که داخل فولدر اکسترکت شده فایل های اختیاری با نام fg-optional مشاهده کردید (برای مثال: fg-optional-credits.bin) حتما تیک این گزینه ها را بزنید!

3- پروسه نصب بازی آغاز می شود؛ دقت کنید که به خاطر فشردگي ممکن است نصب اين نسخه کمي زمان ببرد.

4- پس از نصب ، بازي به طور خودکار کرک می شود.

5- بازي را اجرا کرده و لذت ببريد.

اگر مشکلی در اجرای بازی داشتید ، لطفا در بخش نظرات ذکر کنید تا پاسخ کامل و سريع آن را دريافت کنيد.

توجه : اگر ارور هاي ISDone.dll و Unarc.dll براي شما نمايش داده شد، به اين آموزش جهت رفع مشکل مراجعه کنيد.

MINIMUM

    • OS: Windows 8 32-bit
    • Processor: Processor (AMD): Athlon X2 2.8 GHz Processor (Intel): Core 2 Duo 2.4 GHz
    • Memory: 4 GB RAM
    • Graphics: Graphics card (AMD): AMD Radeon HD 3870 Graphics card (NVIDIA): Nvidia GeForce 8800 GT
    • Network: Broadband Internet connection
    • Storage: 30 GB available space

RECOMMENDED

    • OS: Windows 8 64-bit
    • Processor: Processor (AMD): Six-core CPU Processor (Intel): Quad-core CPU
    • Memory: 8 GB RAM
    • Graphics: Graphics card (AMD): AMD Radeon HD 7870 Graphics card (Nvidia): NVIDIA GeForce GTX 660
    • Network: Broadband Internet connection
    • Storage: 30 GB available space
  • دیدگاه‌ها

    186 دیدگاه

  • نقد و بررسی‌ها

    0 نقد و بررسی

۱۵۰

نمایش دیدگاه های بیشتر

نکات مهم برای ارسال نقد و بررسی

  • نقد و بررسی حتما باید بیشتر از ۱۵۰ کلمه باشد.
  • نقد و بررسی شما فقط بعد از تایید مدیر نمایش داده می‌شود.

۱۵۰

نقد و بررسی ثبت نشده است.

نمایش نقد و بررسی های بیشتر