دانلود بازی Borderlands 2 Remastered برای PC – نسخه جدید PLAZA+FitGirl

بازی کامپیوتراکشنبازی های ویژه

دانلود بازی Borderlands 2 Remastered برای PC

بازی Borderlands 2 Remastered در سبک اکشن میباشد که توسط Gearbox Software, Hangar 13 ساخته و توسعه داده شده است و سپس در سوم آپریل 2019 به صورت یک بسته DLC رایگان در دسترس کاربران خود قرار گرفته است. نسخه اولیه این بازی در سال 2012 منتشر شد که توانست جوایز بسیار زیادی نیز دریافت کند و توسعه ی محتواهای متعدد اضافی توانسته گیمرها را به منظور اطلاع یافتن از محتواهای اضافی این عنوان مشتاق تر از گذشته کند. نسخه ریمستر شده بازی Borderlands 2 Remastered در جزئیات و بافت های بسیار کار شده است که محیط بازی را با کیفیت 4K میتوانید تجربه کنید. کیفیت 4K شامل ژئومتری، اسکای باکس ها، اسحله ها، کارکرت ها و وسایل نقلیه نیز میباشد. نسخه ای که هم اکنون در اختیار شما کاربران عزیز پارسی دانلود قرار گرفته است نسخه GOTY میباشد که دارای تمام دی ال سی های بازی و آپدیت ها بوده و توسط PLAZA نیز کرک شده است.

داستان بازی Borderlands 2 Remastered کمی بعد از نسخه اول روایت می شود. Anthony burch باری دیگر دنیای پاندورا را به خوبی به تصویر کشید. شما در نقش یکی از Vault Hunter ها وارد بازی می شوید. بازی با سکانسی هیجان انگیز و جذاب آغاز می شود. اینبار پاندورا به تسخیر فردی به نام ” جک خوش تیپه” درآمده است و وظیفه Vault hunter ها است که باری دیگر پاندورا را نجات دهند. هسته داستانی را شاید در بسیاری از بازی هایی با این تم دیده باشید ولی این امر چیزی از ارزش داستانی این بازی کم نخواهد کرد.

هر چند کمی داستان بازی قابل پیش بینی است ولی از نسخه ابتدایی ، با داستانی بهتر و قوی تر رو به رو هستیم. کاراکترهای بازی همگی خصوصیات ویژه ایی دارند که در نوع خود جالب است و باید به این ظرافت طراحان آفرین گفت. به عنوان مثال روباتی که در اولین فصل از بازی با آن رو به رو می شوید به نظرتان احمق ترین ، خنگ ترین ولی در عین حال با مزه ترین روباتی است که تا به حال رو به رو شده اید! دیالوگ هایی که در بازی رد و بدل می شود نیز همگی سنجیده شده و دیالوگ هایی بعضا پر معنی را شاهد هستیم.

داستان بازی شبیه طنابی است که بازیباز در ابتدای بازی یک سر آن را می گیرد و برای کشف داستانی باید کنجکاو باشد تا دنبال این طناب را گرفته و پی به رازهای پاندورا ببرد. 30 ساعت گیم پلی مسلما زمان کمی نیست ! وگرنه در ظاهر داستانی شاید به نظر برسد که داستان این بازی معنای خاصی ندارد و بسیاری از بازیبازها با شروع آرام بازی دلسرد شده و از ادامه این بازی نا امید شوند. ماموریت های جانبی نیز فقط منحصرا به ” فلانی را بکش” ، ” این خرت و­پرت ها را برای من جمع کن” نیست و تنوع در ماموریت ها دیده می شود.

‫0/5 ‫(0 نظر)

www.par30dl.com

حجم 19.1 گیگابایت
فرمت فایل ISO
نسخه PLAZA
تاریخ انتشار 3 Apr, 2019
قیمت Free
شرکت سازنده Gearbox Software, Hangar 13
رده سنی PG-17
نمره Steam https://store.steampowered.com/app/941170/Borderlands_2_Ultra_HD_Texture_Pack/
  • گالری تصاویر
  • نکات راهنما
  • سیستم پیشنهادی

آموزش نصب بازی :

1- بعد از دانلود، آنتی ویروس را غیر فعال و بازی را با آخرین ورژن نرم افزار WinRAR اکسترکت کنید.

2- سپس روی فایل ISO دابل کلیک کرده تا درایو توسط ویندوز خودکار ساخته شود.

3- فایل نصبی را اجرا کرده شروع به نصب کنید و منتظر باشید…

4- بعد از اتمام نصب، در محلی که فایل ستاپ بازی میباشد یک فودر به نام PLAZA است که کرک بازی درونش میباشد، وارد شده و محتوای آن را کپی و در محل نصب بازی پیست کنید.

5- بازی را اجرا کرده و لذت ببرید :)

MINIMUM:

    • OS: Windows 7 64-bit
    • Processor: Intel i3 530 @2.93 GHz/AMD Phenom II X4 805 @2.5 GHz
    • Memory: 4GB
    • Video Card: Nvidia Geforce GTX 780 @3GB/AMD Radeon HD 7970 @3GB
    • Sound: DirectX 9.0c Compatible
  • دیدگاه‌ها

    2 دیدگاه

  • نقد و بررسی‌ها

    0 نقد و بررسی

۱۵۰

نمایش دیدگاه های بیشتر

نکات مهم برای ارسال نقد و بررسی

  • نقد و بررسی حتما باید بیشتر از ۱۵۰ کلمه باشد.
  • نقد و بررسی شما فقط بعد از تایید مدیر نمایش داده می‌شود.

۱۵۰

نقد و بررسی ثبت نشده است.

نمایش نقد و بررسی های بیشتر