دانلود بازی Minecraft Dungeons برای PC

بازی کامپیوتراکشنجهان بازکم حجمماجراجویینقش آفرینی

دانلود بازی Minecraft Dungeons


بازی ماینکرافت: سیاه چاله ها
یا همان بازی Minecraft: Dungeons عنوانی در سبک اکشن ، ماجراجویی ، نقش آفرینی و جهان باز می باشد که با همکاری دو استودیوی Mojang Studios و Double Eleven طراحی و ساخته شده است. این بازی در تاریخ 26 می 2020 توسط Xbox Game Studios برای PC منتشر شد. در Minecraft Dungeons ما بازی ماینکرفت را اینبار در قالب داستان و در سبکی جدید تجربه می کنیم. اول اینکه باید بدانید بازی جدید ماینکرفت را نباید با همان ذهنیت قبلی در مورد این سری از بازیها تهیه کنید چرا که این یک بازی کاملا متمایز است. در بازی شما به ساخت و ساز و کشف رازهای دنیا و یا تلاش برای بقا و زنده ماندن نباید فکر کنید. اینجا بازیی شبیه Diablo داریم بدین معنی که در هر مرحله باید با تعداد زیادی از دشمنان بازی سر و کله بزنید و به دنبال لوت و افزایش سطح برای هر چه قوی تر کردن شخصیت خود باشید و بعد به مراحل سخت تر پا بگذارید. هر چند بازی بسیار ساده تر و سر راست تر از سری Diablo ساخته شده است از سیستم لوت بازی بگیرید تا سیستم مبارزه ای بسیار ساده تر هستند و مسلما حس متفاوتی نیز نسبت به آن بازی برایتان بوجود می آورد.

قبل از ورود به بازی شما شخصیتی می سازید و می توانید از بین چندین پوسته ی مختلف یکی را انتخاب کنید که این تنها شکل ظاهری شخصیت شما را تحت تاثیر قرار می دهد‌. در اینجا نمی توانید از بین Class های مختلف یکی از انتخاب کنید و فقط محدود به انتخاب پوسته ی متفاوتی هستید که این می توانست شکل خلاقانه تری داشته باشد. در ابتدا شما در بیس اصلی هستید که به مرور با پیش روی در بازی پیشرفت می کند‌‌ و شما می توانید امکانات بیشتری را برای شخصیت خود در طول بازی داشته باشید. بعد از نقشه شما از بین ماموریت ها یکی از انتخاب کرده و آن ماموریت را در سیاه چاله (Dungeon) خاصی به پایان می رسانید. دقیقا این دست شماست که چطور در بازی پیش روی کنید و کدام قسمت از دنیا رفته و داستان کدام بخش را دنبال کنید. از داستان بازی انتظار زیادی نداشته باشید چرا که بازی بیشتر بر پایه ی گیم پلیش پایه گذاری شده است. داستان ساده بازی در مورد Arch Illager شخصیت منفی اصلی دنیای ماینکرفت است که گوی قدرت را از دیگر Illager ها دزدیده است‌ و از آن برعلیه آنها استفاده کرده تا آنها را شیطانی کند. در بازی شما باید به مبارزه با او بروید تا او را متوقف کنید. وقتی بعد از ماموریت به بیس خود بر می گردید ، در اینجا با انواع بازرگانان رو به رو می شوید و از آنها می توانید وسایل جدید خریداری یا بخش های خاص بازی را ارتقا دهید مثلا با آپگرید Random Artifact می توانید در طول مرحله آیتم های موقت بهتری را بدست بیاورید. یا در بخشی می توانید با الماس های سبزتان آیتم های تصادفی بهتری بدست بیاورید.

در بازی Class خاصی برای شخصیتی که می سازید وجود ندارد بلکه آیتم هایی که انتخاب می کنید و Enchantment پوینت هایی که در طول مرحله بعد از هر بار لول آپ بدست می آورید هستند که قدرت های شخصیت شما را شخصی سازی می کنند.‌ در بازی حملات نزدیک ، حملات از راه دور ، استفاده از حیوانات به عنوان یار همراه ، استفاده از اسپل ها برای کشتن دشمنان به صورت گروهی در نظر گرفته شده است. اما همه ی اینها به شکلی کاملا ساده در بازی تعبیه شده است و شما نباید انتظار یک بازی پیچیده از نظر گیم پلی مثل سری Diablo را از این بازی داشته باشید. با تمام این احوال بازی جذابیت های خاص خودش را دارد. بازی شامل تنوع محیطی خوبی می باشد و از نقشه های برفی ، جنگلی ، محیط های پاییزی ، کوهستانی ، انواع دهکده ها و.. تشکیل شده است. همینطور دشمنانِ متنوع مثل انواع دشمنان دنیای ماینکرفت که با شمشیر ، اسپل یا تیرکمان و… با شما مبارزه می کنند و در مواجهه با شما عکس العمل های مختلفی را نشان می دهند مثلا برخی دشمنان بعد از کشته شدن منفجر می شوند که کسانی که سری ماینکرفت را بازی کرده باشند با این دشمنان آشنا هستند. بازی تنوع مناسبی دارد و ساعت ها می تواند شما را سرگرم کند هر چند همانطور که گفته شد بازی عمق لازم را ندارد و می تواند بعد از مدتی خسته کننده و سطحی شود. انواع و اقسام لوت در بازی وجود دارد و شما همیشه در حال برداشتن سلاح ها ، زره ها و آیتم های متنوعی از دشمنان هستید‌ و آیتم های خاصی که cool-down دارند مثل اضافه کردن افکت هایی خاص به شمشیر یا تیر کمانتان مثلا تیرهای آتشی یا یخی یا چندین تیر همزمان پرتاب کردن ؛ که می تواند به تنوع گیم پلی بازی کمک کند . همچنین در بازی انواع معجون ها برای افزایش سلامتی و یا دادن ارتقایی خاص و محدود به شخصیت شما وجود دارد مثلا برخی از آنها باعث افزایش سرعت شخصیت شما برای چند ثانیه می شوند. زرها خود انواع مختلفی دارند که می توانید بسته به سبکی از گیم پلی که بازی می کنید آنها را انتخاب کنید مثلا زره Hunter تیر بیشتری ذخیره می کند و برخی زره های دیگر Armor را افزایش داده و شما را از نظر دفاعی بسیار قوی می کنند. انتخاب از بین زرهها کاملا به خودتان و سبک بازیی که انتخاب کردید بستگی دارد.

منبع توضیحات: پارسی دانلود و ساعت هفت

دانلود بازی Minecraft Dungeons

دانلود بازی Minecraft: Dungeons

ویژگی های نسخه فشرده FitGirl :

Minecraft: Dungeons v1.3.2.0_4307136 + DLC + Multiplayer

بر اساس نسخه MD Launcher Edition (ورژن v1.3.2.0_4307136) می باشد.

بازی کرک نشده و به صورت Bypass قابل اجرا می باشد. به عبارت دیگر، با استفاده از امولیشن سرور اختصاصی MS قابل اجرا شده است. از نظر فنی این احتمال وجود دارد که این روش Bypass یک روز از کار بیفتد.

وقتی از شما درخواست Log in برای ورود شد، لطفا از یک هویت تازه ایجاد شده استفاده کنید و هرگز از اکانت مایکروسافت خود استفاده نکنید در غیر این صورت با خطر مسدود شدن حساب تان مواجه می شوید.

شبیه ساز سرور از پورت 443 استفاده می کند ، لذا این پورت باید باز بوده و توسط هیچ یک از برنامه های شما مورد استفاده قرار نگرفته نباشد. بنابراین آن را هنگام بازی غیرفعال یا متوقف کنید. همچنین بررسی کنید که سرورهای MS در فایل “هاست” سیستم عامل شما مسدود نشده باشند.

برای بازی در بخش چند نفره آنلاین لطفا حالت بازی را به آنلاین تغییر دهید. سپس داخل بازی به کمپ رفته و دعوت نامه برای دوستان خود بفرستید ، البته با اکانت جعلی!

در این نسخه چیزی حذف یا تبدیل نشده است و بدون هیچ حذفیات یا افت کیفیتی بازی نصب و کرک می شود.

حجم بازی از 2.7 گیگابایت به 955 مگابایت کاهش یافته است.

زمان تقریبی نصب بازی 30 ثانیه خواهد بود.

فضای مورد نیاز پس از نصب کامل بازی 2.7 گیگابایت است.

حداقل به 2 گیگابایت فضای خالی RAM برای نصب بازی نیاز است.

بسته الحاقی Jungle Awakens در بازی لحاظ گردیده و فعال شده است.

 

بازی Minecraft: Dungeons را هم اکنون می توانید از سرورهای قدرتمند پارسی دانلود دریافت بفرمایید.

‫4.7/5 ‏‫(3 نظر)‬

تریلر

باکس دانلود

دانلود بازی Minecraft Dungeons برای PC

هزینه اینترنت ترافیک داخلی

دانلود بازی Minecraft: Dungeons با لینک مستقیم | حجم: 955 مگابایت

نسخه FitGirl

دانلود با لینک مستقیم

www.par30dl.com

حجم 955 مگابایت
فرمت فایل EXE
نسخه FitGirl
ورژن v1.3.2.0_4307136
تاریخ انتشار May 26, 2020
شرکت سازنده Mojang Studios, Double Eleven
متا 71
رده سنی PG-7
  • گالری تصاویر
  • نکات راهنما
  • سیستم پیشنهادی

آموزش نصب ریپک/نسخه FitGirl :

1- بعد از دانلود شروع به اکسترکت فايل بازي کنيد.

2- با اجرای فايل نصبي (Setup.exe) بازی را نصب کنید.

نکته مهم اول : قبل از اینکه گزینه install را بزنید، حتما تيک دانلود برنامه های جانبی از جمله DirectX و ++C را برداشته و تنها تيک گزينه زبان انگليسي را برنداريد!

نکته مهم دوم : در صورتی که داخل فولدر اکسترکت شده فایل های اختیاری با نام fg-optional مشاهده کردید (برای مثال: fg-optional-credits.bin) حتما تیک این گزینه ها را بزنید!

3- پروسه نصب بازی آغاز می شود؛ دقت کنید که به خاطر فشردگي ممکن است نصب اين نسخه کمي زمان ببرد.

4- پس از نصب ، بازي به طور خودکار کرک می شود.

5- بازي را اجرا کرده و لذت ببريد.

اگر مشکلی در اجرای بازی داشتید ، لطفا در بخش نظرات ذکر کنید تا پاسخ کامل و سريع آن را دريافت کنيد.

توجه : اگر ارور هاي ISDone.dll و Unarc.dll براي شما نمايش داده شد، به اين آموزش جهت رفع مشکل مراجعه کنيد.

MINIMUM

  • OS: Windows 10, 8 or 7 (64-bit with the latest updates; some functionality not supported on Windows 7 and 8)
  • Processor: Core i5 2.8GHz or equivalent
  • GPU: NVIDIA GeForce GTX 660 or AMD Radeon HD 7870 or equivalent DX11 GPU
  • Memory: 8GB RAM, 2GB VRAM
  • Storage: 6GB
  • DirectX®: DirectX 11
  • Monitor: 800×600
  • Performance scales with higher end systems. Not supported on Windows 10S.

RECOMMENDED

  • OS: Win 10 64
  • Processor: Intel Core i5-4670K 3.4GHz / AMD FX-8370
  • Graphics: AMD Radeon RX 580 8GB or NVIDIA GeForce GTX 1060
  • VRAM: 2GB
  • System Memory: 8 GB RAM
  • Storage: 6 GB Hard drive space
  • DirectX 11 Compatible Graphics Card
  • دیدگاه‌ها

    11 دیدگاه

  • نقد و بررسی‌ها

    0 نقد و بررسی

۱۵۰

نمایش دیدگاه های بیشتر

نکات مهم برای ارسال نقد و بررسی

  • نقد و بررسی حتما باید بیشتر از ۱۵۰ کلمه باشد.
  • نقد و بررسی شما فقط بعد از تایید مدیر نمایش داده می‌شود.

۱۵۰

نقد و بررسی ثبت نشده است.

نمایش نقد و بررسی های بیشتر