دانلود بازی Overcooked! 2: Gourmet Edition – نسخه جدید Razor1911

بازی کامپیوتراستراتژیکاکشنشبیه ساز آپدیت

دانلود بازی Overcooked! 2: Gourmet Edition - نسخه FitGirl

بازی Overcooked! 2: Gourmet Edition به عنوان کاملترین نسخه بازی Overcooked! 2 شامل هر پنج بسته الحاقی انتشار یافته است.Overcooked! 2 دنباله‌ی بازی ایندی Overcooked (محصول سال 2016) در سبک اکشن ، استراتژی و شبیه ساز آشپزی می باشد که با همکاری دو تیم Ghost Town Games و Team17 توسعه یافت و شرکت Team17 آن را در تاریخ 7 آگوست 2018 برای پلتفرم PC منتشر کرد.

وقایع بازی Overcooked! 2 پس از اتفاقات نسخه اول و در سرزمین The Onion Kingdom روی می دهد.تیم سرآشپز خود را آماده کرده و باری دیگر راهی قلمرو پادشاهی Onion شوید تا از فروپاشی دنیا جلوگیری کنید.در نسخه قبلی شما اهریمن Peckish را شکست دادید اما در این نسخه با دشمنی جدید و به مراتب قدرتمند تر رو به رو هستید.در Overcooked! 2 محیط های بازی متنوع تر و مأموریت ها جالب تر شده اند ، در این نسخه شما حتی در دریا و آسمان آشپزی خواهید کرد! نه تنها این ، بلکه سفارشات شما بسته به گیم پلی تغییر کرده اند و اکنون شما می توانید طیف وسیعی از غذاها از جمله سوشی (خوراک ژاپنى‌:‏ برنج‌ آب‌ پز و سرد و کمى‌ سرکه‌ و لایه‌هاى گوشت‌ خام‌ یا پخته‌) ، کیک ، همبرگر و پیتزا بپزید.

دانلود بازی Overcooked! 2

Overcooked 2 سری دوم از بازی محبوب و اکشن شیرینی پزی است که بدست شرکت Ghost Town Games Ltd طراحی و انتشار یافته است. در این بازی وظایف مشخصی برای شما در دنیای ماریو تعیین شده است که باید نسخه قبلی بازی را ادامه دهید. شخصیت های مختلفی در این بازی وجود دارد که طراحی عالی هر یک از انها میتواند عامل خوبی جهت آشنا شدن با شخصیت های اصلی بازی باشد. در این گیم شما باید سفارش هایی که مشتری هایتان دارند را انجام دهید و با انجام دادن اینکار هزینه هایی را بدست بیاورید. شاید این سبک از بازی در پلتفرم اندروید از محبوبیت بهتری برخوردار باشد اما باید بدانید که نسخه اول این گیم به شدت در میان کاربران محبوب بوده است و یکی از دلایل اصلی برای ارایه نسخه دوم از آن بوده است.

Overcooked 2 به صورت تکنفره اجرا میشود که باید به تنهایی در مقابل چالش های بازی ایستادگی داشته باشید. استفاده از روش و پازل های متنوع در طراحی بازی سبب خواهد شد تا شما بتوانید با یک گیم پلی سرگرم کننده سروکار داشته باشید و برای دقایق طولانی در بازی حضور داشته باشید. رابط گرافیکی با کیفیت به صورت HD میتواند بخش های زیبایی را در برای شما به نمیاش بگذارد. همچنین صداگذاری خوبی در بازی Overcooked 2 اعمال شده است که نمونه آن در نسخه یک هم دیده نشده است و در واقع به صورت حرفه ای بهینه سازی و تقویت شده است تا گیمر ها از تکراری بودن بخش های بازی به دور باشند. توانایی و قدرت های متنوعی در این گیم وجود دارد که با دسترسی به آنها میتوانید روند پیش روی در بازی را بنا به سلیقه خود انجام دهید و لذت بیشتری را نسبت به سایر گیمر ها از این بازی کامپیوتری داشته باشید.

دانلود بازی Overcooked! 2: Gourmet Edition - نسخه FitGirl

Overcooked 2 the Moon Harvest نام نسخه جدید این بازی بوده که براساس ویژگی و مزایای جدید شکل گرفته است که با حضور در این بازی میتوانید با گیم پلی نوینی رو به رو شوید که در آن برای ساعات طولانی سرگرم خواهید بود. بدون شک اگر از دوست داران این بازی هستید شدیدا پیشنهاد میشود دانلود بازی Overcooked 2 the Moon Harvest را از دست ندهید زیرا جدا از اضافه شدن بخش های جدید ، گرافیک بهتری را به نمایش گذاشته است که در آن میتوانید شاهد کیفیت پایدار و گرافیکی باشید. استفاده از روش های نوین روز دنیا در این تورنومتر سبب خواهد شد با سبک جدیدی از این بازی رو به رو باشید که در آن چالش های بسیاری برای سرگرمی وجود دارد که بدون شک میتواند شمارا سرگرم کند. اگر با این سبک بازی آشنایی دارید پارسی دی ال پیشنهاد میکند دانلود بازی Overcooked 2 the Moon Harvest برای PC را از دست ندهید.

 

‫4/5 ‫(1 نظر)

تریلر

باکس دانلود

دانلود بازی Overcooked! 2: Gourmet Edition – نسخه جدید Razor1911

هزینه اینترنت ترافیک داخلی

دانلود بازی Overcooked 2 the Moon Harvest برای PC | حجم: 6.7 گیگابایت

نسخه Razor1911

پارت 01

پارت 02

پارت 03

پارت 04

www.par30dl.com

حجم 6.7 گیگابایت
فرمت فایل ISO
نسخه Razor1911
ورژن the Moon Harvest
تاریخ انتشار Aug 7, 2018
قیمت 29.99 دلار
شرکت سازنده Ghost Town Games, Team17
متا 80
رده سنی PG-3
  • گالری تصاویر
  • نکات راهنما
  • سیستم پیشنهادی

آموزش نصب بازی Razor1911 :

1- بعد از دانلود، فایل بازی را اکسترکت کنید

2- سپس با نرم افزار UltraISO درایو مجازی ساخته و بازی را Mount کنید.

2.1- بعد اینکه این نرم افزار رو نصب کردید روی فایل ایمیج راست کلیک کرده و از منوی UltraIso گزینه Mount رو انتخاب کنید تا محتویات ایمیج مانند یه دی وی دی رام نشان داده شود.

3- شروع به نصب کرده و منتظر باشید…

4- بعد از اتمام نصب، در محلی که فایل ستاپ بازی هست یک فودر به نام Crack یا Razot1911 میباشد، وارد شده و محتوای آن را کپی و در محل نصب بازی پیست کنید.

5- بازی را اجرا کرده و لذت ببرید. درصورتی که مشکلی در اجرای بازی میباشد در انجمن پارسی دانلود یا قسمت نظرات ذکر کنید تا پس از بررسی پاسخ ارسال شود.

MINIMUM:

    • OS: Windows 7 (32-bit)
    • Processor: Dual Core 2.4Ghz
    • Memory: 2 GB RAM
    • Graphics: GeForce 8800 GT / AMD HD 6850 / Intel HD Graphics 4400 or above
    • DirectX: Version 11
    • Storage: 750 MB available space
    • Sound Card: DirectX Compatible Sound Card
    • Additional Notes: Gamepads Recommended
  • دیدگاه‌ها

    2 دیدگاه

  • نقد و بررسی‌ها

    0 نقد و بررسی

۱۵۰

نمایش دیدگاه های بیشتر

نکات مهم برای ارسال نقد و بررسی

  • نقد و بررسی حتما باید بیشتر از ۱۵۰ کلمه باشد.
  • نقد و بررسی شما فقط بعد از تایید مدیر نمایش داده می‌شود.

۱۵۰

نقد و بررسی ثبت نشده است.

نمایش نقد و بررسی های بیشتر