دانلود نرم افزار افزایش سرعت موزیلا فایرفاکس و گوکل کروم – 2.0.30.155 SpeedyFox 2

نرم افزار آپدیت

دانلود نرم افزار افزایش سرعت موزیلا فایرفاکس و گوکل کروم

SpeedyFox

SpeedyFox نرم افزاری برای افزایش سرعت مرورگرهای موزیلا فایرفاکس و گوگل کروم می باشد. موزیلا فایرفاکس همواره جزء بهترین مرورگرهای صفحات وب شناخته شده است اما رفته رفته بنا به دلایلی چند سرعت عملکرد آن به طور قابل توجهی کم میشود و زمان بارگذاری آن رفته به رفته دچار خلل میشود. و در حالت کلی سرعت مشاهده سایت خیلی آهسته خواهد شد. این مسائل بسیار شایع است و علت آن نیز از بین رفتن و تکه تکه شدن پایگاه داده میباشد.

نرم افزار SpeedyFox ابزار کوچکی برای رفع اینگونه مشکلات تنها با چند کلیک میباشد. شاید در ابتدا برایتان قابل باور نباشد که با استفاده از این ابزار فایرفاکس خود را بهینه سازی کنید, اما پس از استفاده از این برنامه سرعت را در مرورگر خود خواهد دید و احساس تازگی به شما دست خواهد داد. با اجرای برنامه SpeedyFox سرعت راه اندازی مرورگر شما ۳ برابر سریع تر خواهد شد و انجام عملیات مختلف در رابطه با کوکی ها نیز سریع تر خواهد شد و شما افزایش سرعت مرورگر خود را به وضوح مشاهده خواهید نمود.
اگر بخواهیم به طور خلاصه وار نحوه کار این برنامه را توضیح دهیم اینطور خواهد بود که فایرفاکس با استفاده از پایگاه های داده SQLite برای ذخیره سازی اطلاعات و بسیاری از تنظیمات آن استفاده می کند و رفته رفته که این پایگاه داده رشد می کند از سرعت مرورگر می کاهد, SpeedyFox با فشرده کردن این پایگاه داده بدون از دست رفتن هیچ گونه اطلاعاتی سرعت مرورگر را به طور قابل توجهی افزایش می دهد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار SpeedyFox را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

Firefox و گاهی اوقات افزونه های آن از پایگاه های داده برای ذخیره بسیاری از تنظیمات خود استفاده می کند. تا زمانی که پایگاه داده ها پیشرفت می کنند و فایرفاکس به آرامی شروع به کار می کند. زمان زیادی برای بارگیری در هنگام راه اندازی طول می کشد ، سرعت کلی اعمال می شود و مرور سابقه ها بسیار کند خواهد بود. این یک مشکل بسیار رایج است و عمدتا به دلیل تکه تکه شدن پایگاه های داده رخ می دهد.

ویژگی های کلیدی نرم افزار SpeedyFox:

– افزایش سرعت مرورگر تا ۳ برابر

– افزایش سرعت مشاهده وبسایت ها

– سریع تر کردن عملیات مختلف مرورگر

– ذخیره سازی در اندازه های کوچکنر اطلاعات

– قابل اجرا برای مرورگرهای فایرفاکس و گوگل کروم و همچنین اسکایپ و تاندربرد

– پشتیبانی از اپرا (در نسخه جدید)

 

Firefox (and sometimes it’s add-ons) uses SQLITE databases to store lots of its settings. By the time the databases grow and Firefox starts working slowly. It will take a lot of time to load during startup, the overall speed will be effected, and browsing Histories will be too slow. This is very common problem and it occurs largely because of fragmentation of databases.

‫0/5 ‫(0 نظر)
باکس دانلود

دانلود نرم افزار افزایش سرعت موزیلا فایرفاکس و گوکل کروم – 2.0.30.155 SpeedyFox 2

هزینه اینترنت ترافیک داخلی

www.par30dl.com

حجم 1 مگابایت
فرمت فایل EXE
ورژن 2.0.30.155
  • دیدگاه‌ها

    0 دیدگاه

  • نقد و بررسی‌ها

    0 نقد و بررسی

۱۵۰

دیدگاهی برای نمایش وجود ندارد!

نمایش دیدگاه های بیشتر

نکات مهم برای ارسال نقد و بررسی

  • نقد و بررسی حتما باید بیشتر از ۱۵۰ کلمه باشد.
  • نقد و بررسی شما فقط بعد از تایید مدیر نمایش داده می‌شود.

۱۵۰

نقد و بررسی ثبت نشده است.

نمایش نقد و بررسی های بیشتر