دانلود نرم افزار بهینه سازی رم – PGWARE SuperRam 7.8.23.2021

نرم افزار آپدیت

PGWare-SuperRam

دانلود نرم افزار PGWARE SuperRam  بهینه سازی رم

نرم افزار PGWARE SuperRam نه تنها به رفع این مشکلات می‌پردازد بلکه کارایی رایانه شما را نیز افزایش می‌دهد. PGWARE SuperRam  نرم افزاری است که به شما امکان مطلوب نگه داشتن رایانه و مدیریت حافظه سیستم را می‌دهد. SuperRam موجب هیچ تغییری در سخت افزار شما و خصوصیات آن نمی‌شود و کار کردن و تنظیم نمودن برنامه آنقدر ساده است که حتی کاربران مبتدی و کودکان نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. از سوی دیگر SuperRam مورد تست و آزمایش قرار گرفته و کارایی آن اثبات شده است. با استفاده از PGWARE SuperRam می‌توان ویندوز را برای مدت طولانی تری در حال اجرا نگه داشت. دیگر مجبور به راه اندازی مجدد رایانه تان به علت هشدارهای کمبود حافظه نخواهید بود، مقداری از حافظه اصلی رایانه تان را انتخاب می‌کنید و SuperRam حافظه هدر رفته را بازیابی می‌کند و به شما بر می‌گرداند. اصطلاحاً SuperRam باعث شارژ بیشتر حافظه رایانه شما می‌شود.

SuperRam با در دست گرفتن کنترل و مدیریت کارآمد حافظه روی رایانه، باعث می شود رایانه شما سریعتر کار کند. اگر متوجه شدید رایانه شما کند کار می کند، معمولاً به دلیل خالی شدن فضای قابل استفاده حافظه (RAM) است. وقتی فضای حافظه کمتر می شود، ویندوز شروع به باز کردن برنامه ها در فایل صفحه ویندوز می کند. این صفحه فایل هارد کامپیوتر بسیار کندتر از RAM است.

 

SuperRam makes your computer run faster by taking control and managing the memory on your computer efficiently. If you notice your computer is running slow, this typically is due to the memory (RAM) running out of usable space. When memory space gets lower, Windows then starts opening programs into the Windows page file; this page file is the computer hard drive much slower than RAM.

‫0/5 ‫(0 نظر)
باکس دانلود

دانلود نرم افزار بهینه سازی رم – PGWARE SuperRam 7.8.23.2021

هزینه اینترنت ترافیک داخلی

www.par30dl.com

حجم 6 مگابایت
فرمت فایل exe
ورژن 7.8.23.2021
  • دیدگاه‌ها

    0 دیدگاه

  • نقد و بررسی‌ها

    0 نقد و بررسی

۱۵۰

دیدگاهی برای نمایش وجود ندارد!

نمایش دیدگاه های بیشتر

نکات مهم برای ارسال نقد و بررسی

  • نقد و بررسی حتما باید بیشتر از ۱۵۰ کلمه باشد.
  • نقد و بررسی شما فقط بعد از تایید مدیر نمایش داده می‌شود.

۱۵۰

نقد و بررسی ثبت نشده است.

نمایش نقد و بررسی های بیشتر