نرم افزار حذف کامل درایور سیستم – Display Driver Uninstaller 18.0.4.6

نرم افزار آپدیت

نرم افزار Display Driver Uninstaller برنامه ای جهت حذف کامل درایورهای سیستم شامل درایور کارت گرافیک و کارت صدا شرکت‌های معروف AMD/NVIDIA می‌باشد به طوری که هیچ اثری از کلیدهای رجیستری و فولدرها و فایل‌های درایور در سیستم تان باقی نخواهد ماند. با استفاده از برنامه Display Driver Uninstaller می‌توانید درایورهای AMD/NVIDIA را به طور کامل از کنترل پنل ویندوز حذف کنید.و سیستم تان را بهبود ببخشید.

پس از استفاده از این ابزار حذف درایور، اثر فعلی شبیه به این خواهد بود که گویی اولین بار است که یک درایور جدید را نصب می‌کنید، درست مانند نصب تازه و تمیز ویندوز. مانند هر ابزار دیگری از این نوع، توصیه می‌کنیم قبل از استفاده از آن، یک نقطه بازیابی سیستم جدید ایجاد کنید تا در صورت بروز مشکل، در هر زمان بتوانید سیستم خود را برگردانید.

اگر در نصب یک درایور قدیمی یا جدیدتر مشکل دارید، آن را امتحان کنید زیرا برخی گزارش‌ها وجود دارد که آن مشکلات را برطرف می‌کند. DDU یک برنامه کاربردی است که توسط Ghislain Harvey با نام مستعار Wagnard برنامه ریزی شده است. در انجمن های ما، Guru3D.com شریک رسمی دانلود برای این برنامه کاربردی مفید است.

 

Display Driver Uninstaller 17.0.8.5 is a driver removal utility that can help you completely uninstall AMD/NVIDIA graphics card drivers and packages from your system, without leaving leftovers behind (including registry keys, folders and files, driver store).

The AMD/NVIDIA video drivers can normally be uninstalled from the Windows Control panel, this driver uninstaller program was designed to be used in cases where the standard driver uninstall fails, or anyway when you need to thoroughly delete NVIDIA and ATI video card drivers.

‫0/5 ‫(0 نظر)
باکس دانلود

نرم افزار حذف کامل درایور سیستم – Display Driver Uninstaller 18.0.4.6

هزینه اینترنت ترافیک داخلی

www.par30dl.com

حجم 1 مگابایت
فرمت فایل exe
  • دیدگاه‌ها

    0 دیدگاه

  • نقد و بررسی‌ها

    0 نقد و بررسی

۱۵۰

دیدگاهی برای نمایش وجود ندارد!

نمایش دیدگاه های بیشتر

نکات مهم برای ارسال نقد و بررسی

  • نقد و بررسی حتما باید بیشتر از ۱۵۰ کلمه باشد.
  • نقد و بررسی شما فقط بعد از تایید مدیر نمایش داده می‌شود.

۱۵۰

نقد و بررسی ثبت نشده است.

نمایش نقد و بررسی های بیشتر