محبوب ترین انیمیشن های 2020

رپورتاژ آگهی

 

سال 2020 با وجود ویروس منحوس کرونا که سبب شد ضربات سنگینی به خیلی از صنعت ها وارد شود و خیلی از تولیدات به حالت تعلیق درآید سال خوبی نبود. صنعت سینما نیز از این موضوع استثنا نشد و آسیب های زیادی به بدنه آن وارد گشت. تنها چند ماه ابتدائی سال 2020 سینماها توانستند فعالیت خوبی را داشته باشند و در همین ماه ها شانس با فیلم هایی همچون پسران بد 3 و سونیک یار بود و به اکران در آمدند.

 

 

خیلی ها تصور کردند با وجود این تعلیقات در سینما و فیلم برداری ها، حتما رونق با شکوهی در بازار انیمیشن به وجود می آید در حالی که این صنعت اعتراف می کند که سال 2020 کویرترین سال برایش بوده است. در سال 2020 چند اثر درخشان و دیدنی رو نمائی شد اما خیلی از استودیوهای مشهور در زمینه ی انیمیشن سازی در این سال غایب بودند.

تعداد انیمه های این سال نسبت به سال های گذشته بسیار اندک شد اما به هر حال راهی برای دیدن همان آثار اندک همچون اکراین آنلاین بود که لاقل ما ایرانی ها بیشتر با آن آشنا شدیم و با کیفیت خیلی خوبی تماشاگر فیلم های مورد علاقه ی خود شدیم.

توجه! اگر قصد سفر به ترکیه و شرکت در حراجی بلک فرایدی استانبول را دارید و همچینین میخواهید سفرتان به این کشور ارزان تمام شود میتوانید با مراجعه به سایت لحظه آخر و مشاهده قیمت تور زمینی ترکیه سفری مطمعن داشته باشید.

انیمیشن Soul

انیمیشن روح در ژانر ماجراجوئی، کمدی است و کارگردانی ان را پیت داکتر بر عهده داشت. این انیمیشن که در مدت 100 دقیقه ساخته شد، در روز 25 دسامبر 2020 اکران گشت و محصول استودیو دیزنی، پیکسار است. این فیلم که دومین اثر موفق استودیو پیکسار در سال 2020 بود توسط مدیر جدید و با انگیزه آن کارگردانی شد. داکتر کارگردان موفقی می باشد و آثار مشهوری همچون هیولاها و درون و برون را کارگردانی نموده است. روح چهارمین تجربه ی موفق او بود که به جایزه ی اسکار نیز رسید.

انیمیشن روح در ارتباط با جو گاردنر است که صداپیشگی آن را جیمی فاکس انجام می دهد. جو یک نوازنده ی جاز ماهر است که موفق نشده به جایگاه مد نظرش دست یابد. یکی از روزها گویا درهای موفقیت بر رویش گشوده می شود و به او اجازه می دهند با یک گروه از نوازندگان خلاق مانند دورتیا ویلیامز همنوازی کند البته اگر خود را سر وقت برساند.

زمانی که در اوج شادی قرار می گیرد ناگهان درون چاهی می افتد و زندگیش به خاموشی سپرده می شود. حالا او دیگر در دنیای مافوق بشریت قدم نهاده و هنوز اماده ی دروازه ی نهائی نشده است. این انیمیشن در ارتباط با افکار و دل مشغولی های جو است که حتی زمانی هم که به یک روح تبدیل شده با او همراهی می کنند.

میانگین امتیازات SOUL  در IMBD: 1/8 می باشد.

 

 

انیمیشن Wolf Walkers

 انیمیشن ولف واکرز را در ژانر، خانوادگی، خیال انگیز، ماجراجوئی در استودیو Cartoon Saloon Melusine ساخته اند. کارگردانان این اثر تام مور و راس استوارت هستند و آن را در 103 دقیقه کارگردانی نموده اند. ولف واکرز در 2 دسامبر 2020 اکران شد و استقبال خوبی از آن صورت گرفت.

محصولات جدید این استودیو واقعا جزو بهترین ها هستند مخصوصا آثاری همچون راز کلز، آواز دریا و نان آور که توانسته اند خوش بدرخشند. اما ولف واکرز که اثر آخر این استودیو بود نیز جزو بهترین های 2020 قرار گرفت. این فیلم که به یک افسانه ی محلی و قدیمی مرتبط می باشد در ارتباط با زمان حمله ی انگلیس به ایرلند در سال 1649 است.

در طی این حملات دختری جوان تلاش می کند از مهارت هایش در جهت به دام انداختن گرگی برای کمک به پدرش استفاده کند. اما در طول داستان گویا جای شکار و شکارچی عوش می شود و یک فیلم با شخصیت هایی که مدام در حال تغییر قالب هستند را در پیش رو خواهیم داشت و البته این تغییرات خود باعث جذاب تر شدن داستان شده است. شیوه ی پویا نمائی این فیلم هم جالب است زیرا خطوط گاهی نرم و به صورت هموار می باشند و هر زمان که ژانر وحشتناک می شود این خطوط هم ناهموار خواهد شد.

میانگین امتیازت این انیمیشن در IMBD 1/8 می باشد.

 

 

انیمیشن Justice League Dark Apokolips War

انیمیشن لیگ عدالت تاریک: نبرد آخر الزمان در ژانر اکشن، ابر قهرمانی تهیه شده و کارگردانی این اثر برعهده ی مت پیترز و کریستیانو سوتا بوده است. این انیمه محصول استودیوی برادران وارنر و Animation DC Entertainment می باشد و مدت پخش آن هم 90 دقیقه است. در تاریخ 5 می 2020 این اثر اکران شد و در مدت کوتاهی بسیار مورد توجه قرار گرفت.

هنوز خیلی از فیلم بازان منتظر بودند قسمت های جدید زندگی ابر قهرمانان ساخته و اکران شود که DC Comics  فیلم جدیدی را به سینماها آورد. این فیلم یکی از 5 برترها و شاید هم بتوان گفت کمی بهتر از آن ها بوده است. 4 فیلم دیگر یعنی بتمن: مرگ در خانواده ،دث استروک: شوالیه ها و اژدهایان، سوپر من» مرد فردا و سوپر من: پسر قرمز می باشد.

اما داستان فیلم در ارتباط با اتفاق های بعد از پیروزی دارک ساید و شکست سوپر من و لیگ عدالت بوده، آن زمانی که نور امید در وجود جان کنستانیتن و گروه اشرار جادوئیش پیدا می شود. این در حالی است که کلارک کنت تنها برای افتخار می جنگد و کنستانین به دنبال پیروزی است. این فیلم شاید یک بازنمائی از اثرهای محبوب سابق باشد که در طی زمانی دوباره برای برادران وارنر با تکنیکی نوین و روایتی تازه، آن داستان ها را بدیع و تازه نماید.

میانگین امتیازت این اثر در IMBD: 8/7 می باشد.

 

 

انیمیشن My Hero Academia : Heroes Rising

انیمیشن آکادمی قهرمان من: ظهور قهرمانان در ژانر اکشن، علمی تخیلی به کارگردانی کنجی ناگاساکی ساخته شد. این اثر محصول استودیو بونز بوده و به مدت 104 دقیقه در تاریخ 26 فوریه 2020 در آمریکای شمالی اکران شد.

این انیمیشن که اولین زمان نمایشش در سال 2016 بود به عنوان یکی از بهترین محصولات انیمیشنی و اکشن دوران خود به حساب می آید. این مجموعه توجهش به دنیایی است که انسان هایی با توان مندی های خاص و منحصر به فرد دارد. از میان این افراد مرکز توجه بر روی میدوریا ایزوکو رفته که پسری جوان با رویایی بزرگ است و البته توانایی های خاصی نیز ندارد اما می خواهد به یک ابر قهرمان تبدیل شود.

او در طی این داستان دنباله روی آموزش های آلمایت قهرمان شماره یک جهان است. این داستان در ارتباط با میدوریا و اتفاق هایی بوده که در طول مسیر زندگی برایش خواهد افتاد. فیلم بر روی میدوریا و همکلاسی هایش آن زمان که مسئول حفاظت از ساکنین یک جزیره ای کوچک می شوند زوم می کند. اما هنگامی که گروهی از افراد شرور و بدجنس به جزیره حمله می کنند آن ها مجبور می شوند بدون کمک گرفتن از کسی خودشان به تنهایی آن ساکنین را نجات دهند. این فیلم دارای جلوه های بصری جذابی بوده که چشم بیننده را به خود خیره می نماید.

میانگین امتیازات این انیمیشن در IMBD: 9/7 می باشد.

‫0/5 ‫(0 نظر)
  • دیدگاه‌ها

    0 دیدگاه

  • نقد و بررسی‌ها

    0 نقد و بررسی

۱۵۰

دیدگاهی برای نمایش وجود ندارد!

نمایش دیدگاه های بیشتر

نکات مهم برای ارسال نقد و بررسی

  • نقد و بررسی حتما باید بیشتر از ۱۵۰ کلمه باشد.
  • نقد و بررسی شما فقط بعد از تایید مدیر نمایش داده می‌شود.

۱۵۰

نقد و بررسی ثبت نشده است.

نمایش نقد و بررسی های بیشتر